پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونا میداند یافتن دروازه بان دیگر مانند ایناکی پنا دشوار است

کد خبر : 130778  |  زمان ارسال : شنبه 20 اسفند 1401

 به نقل از رسانه اسپانیایی "موندو دپورتیوو"، بارسلونا امیدوار است قرارداد با ایناکی پنا دروازه بان این تیم تمدید کند، اما این بازیکن می خواهد تیم را ترک کند تا فرصت بازی پیدا کند.

 

قرارداد فعلی پنا در ژوئن امسال به پایان می رسد.بارسلونا چند ماه است که در حال مذاکره با او برای تمدید قرارداد بوده است، اما اکنون مذاکرات به حالت تعلیق درآمده است.

 

بارسلونا می داند که یافتن دروازه بان جایگزینی با سطح و پتانسیل ایناکی پنا در بازار نقل و انتقالات برای آنها دشوار است. آنها سعی می کنند با این بازیکن صحبت کنند و امیدوارند او را متقاعد کنند که حداقل یک فصل دیگر در تیم بماند.

 

اما به نظر می رسد پنا مصمم به جدایی در پایان فصل است و در صورت جدایی او به عنوان بازیکن آزاد، گزینه بسیار خوبی در بازار نقل و انتقالات خواهد بود.

 

نقطه عطف مذاکرات بارسلونا و پنا ، انتخاب ژاوی در پست  دروازه بان در مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری بود.پیش از این، پنا دروازه بان اصلی کوپا  بارسلونا بود، اما در مرحله یک چهارم نهایی مقابل رئال سوسیداد. ژاوی تصمیم گرفت تراشتگن را درون دروازه نگه دارد ، پنا نتوانست این تصمیم را درک کند، نظر خود را در مورد آینده تغییر داد و مذاکرات تمدید قرارداد بین دو طرف متوقف شد.

اخ اخ که تراشتگن داره پیر میشه😕💔
بازیکن خوبیه میتونه تعویضی ترشتگن باشه
خب حق هم داره، راست میگه بهش داره ظلم میشه، یا بهش اعتماد دارین یا نه. اگه اعتماد دارین بهش بازی بدین، وگرنه بذارین جایی دیگه بره. عمر فوتبالیش داره از بین میره. حداقل ژاوی تو کوپا و بازی‌های ساده‌تر باید ازش استفاده کنه.
بباید یکم رو خروج هاش کار کنه وگرنه دروازه بان خوبیه
اینم حالا واسه ما چص کرد 🗿🗿
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.