پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بروزرسانی: شانس های توپ طلا 2023 از نگاه بنگاه های شرطبندی!

کد خبر : 133715  |  زمان ارسال : سه شنبه 2 خرداد 1402

توپ طلای 2023 بر اساس عملکرد بازیکنان طی فصل 2022/23 و همچنین جام جهانی 2022 قطر اهدا خواهد شد.

 

کریم بنزما برنده اولین توپ طلا پس از تغییر شیوه انتخاب برنده است. اما نفر بعدی کیست؟

 

بر اساس آنچه بنگاه های شرطبندی اعلام میکنند لیست شانس های کسب جایزه به این صورت است:

 

1. لیونل مسی


ستاره آرژانتینی بزرگترین شانس برای کسب توپ طلا است که در این صورت این هشتمین جایزه او خواهد بود و دلیل حضور او در صدر لیست درخشش در جام جهانی و قهرمانی است. این بازیکن 36 ساله در قطر نقش اصلی را ایفا کرد و جامی را بدست آورد که در تمام دوران حرفه ای آرزویش را داشت. مسی در سطح باشگاهی نیز 20 گل و 20 پاس گل ثبت کرده است.

 

 

 

 

2. ارلینگ هالند


هالند دیگر یک استعداد نیست چرا که خودش را ثابت کرده و حالا یکی از بهترین بازیکنان و احتمالا بهترین گلزن کره زمین است!

 

 

 

 

هالند در تابستان به منچسترسیتی پیوست و بدون اتلاف وقت شروع به گلزنی کرد به طوری که در 50 بازی موفق به زدن 52 گل و ثبت 8 پاس گل شده است و به لطف درخشش او آنها قهرمان لیگ انگلیس شدند و به فینال جام حذفی و لیگ قهرمانان رسیدند.

 

3. وینیسیوس جونیور


او مرد اول رئال مادرید است و شاید مثل بنزما محبوب نباشد اما بدون شک فصل بهتری داشته است. وینی انرژی و مهارت بالایی در بازی با توپ دارد و تماشای بازی هایش لذت بخش است.

 

 

 

 

این بازیکن در 54 بازی موفق به زدن 23 گل و ثبت 21 پاس گل شده است و به این تیم برای قهرمانی در کوپا دل ری, جام باشگاه های جهان و سوپرکاپ اروپا کمک کرد.

 

4. کیلیان امباپه


دلیل حضور او در رتبه چهارم جام جهانی است. او 8 گل برای فرانسه زد و به فینال رسید و در بازی برابر آرژانتین هتریک کرد.

 

امباپه در پاری سن ژرمن نیز عملکرد خوبی داشته هرچند بهتر از فصل گذشته نبوده است.

 

 

 

 

5. ویکتور اوسیمن


عجب فصلی داشت! عملکرد او باورنکردنی بود و باعث میشود یکی از شانس ها باشد. حتی ممکن است برخی او را شانس اصلی در نظر بگیرند زیرا در ناپولی شاهکار کرد. او نقش مهمی در کسب اولین قهرمانی ناپولی در سری آ پس از مارادونای افسانه ای داشت و 23 گل در لیگ زد. مطمئنا یک فصل به یادماندنی داشته است.

 

 

 

 

6. کوین دی بروینه


او شریک جرم های ارلینگ هالند است و با منچسترسیتی شانس کسب 3 گانه را دارد. این ملی پوش بلژیکی در این فصل 10 گل و 28 پاس گل ثبت کرده که باورنکردنی است. مهارت او در بازیسازی به سیتی در کسب یک قهرمانی لیگ دیگر و رسیدن آنها به فینال لیگ قهرمانان و جام حذفی کمک کرد.

 

 

 

 

7. خویشا کواراتسخلیا


او بخش جدایی ناپذیر ناپولی در قهرمانی سری آ ایتالیا بود. این وینگر گرجستانی بهترین پاسور لیگ ایتالیاست!

 

خویشا کواراتسخلیا در 41 بازی در تمام رقابت ها 14 گل و 17 پاس گل ثبت کرد و عملکرد او مورد توجه تیم های رئال مادرید, منچسترسیتی و پاری سن ژرمن قرار گرفت.

 

 

 

 

8.  روبرت لواندوفسکی


او تصمیم گرفت در 34 سالگی چالش جدیدی را امتحان کند و باید بگوییم فصل فوق العاده ای داشته است. او با 22 گل آقای گل لالیگاست و همچنین در تمام رقابت ها 32 گل و 7 پاس گل ثبت کرده است. عملکرد او به بارسلونا برای اولین قهرمانی لیگ پس از 4 سال و کسب سوپرکاپ اسپانیا کمک کرد.

 

 

 

 

9. کریم بنزما


بنزما پس از کسب توپ طلا نیز یک فصل عالی داشت و در 41 بازی موفق به زدن 29 گل و ثبت 6 پاس گل شد. او با رئال قهرمان کوپا دل ری, جام باشگاه های جهان و سوپرکاپ اروپا شد هرچند عملکرد او نسبت به فصل قبل افت زیادی کرده است.

 

 

 

 

10. مارکوس رشفورد


رشفورد در حال تجربه یکی از بهترین فصول خود از لحاظ عملکردی است و زیر نظر اریک تن هاگ موفق به زدن 29 گل و ثبت 11 پاس گل شده است.

 

 

 

توپ طلا (امسال) حق مسیه اگه بیاد تو بارسا فصل بعدم می تونه بگیره در ضمن دیبرویینه باید سوم باشه وینی کوچولو چی مگه دوستانی هم که میگن هالند بدون دی بروینه هیچی نیست آمارو نگاه ۲۸ پاس گل د ۵۲ گل ه بعدشم هالند تو دورتموند اجوبه بود تو بازی با رئال مدافعان اینقد حواسشون به هالند بود که بقیه گل زدن ولی انصافا مسی:۳۶ ساله داره با هالند ۲۲ ساله مقایسه میشه؟ این حقه؟ ولی در کل هالند هم نظیر نداره اما مسی و رونالدو فرا زمینی
اول اینکه دیبروینه باید بعد مسی باشه و اگه توپ طلا به مسی نرسید کوین لایقشه دوم اینکه وینیسیوس بجز کوپا چه گوهی خورده که اسمش اینجاس؟
توپ طلا تا اینجا مال کینگه

ولی بستگی به عملکرد هالند تو فینال یو سی ال داره

وسلام شد تمام. شب همگی هندوانه ای
اگه یک بازی بزرگ باشه که دی بیرونه یا سیلوا یا گریلیش نباشند(بخصوص دی بیرونه)مصدوم باشند یا کاملا مهار شوند . ایا هالند بازی رو در میاره ایا می توانند همانند مسی رهبری کند یا باید منتظر پاس دی بیرونه باشد . ایا می تواند تیمش را به تنهایی قهرمان جهان کند ؟
دوستانی که دارند میگن فینال رو سیتی ببره مال هالنده . این افراد هالند فن و سیتی فن هستند. جام جهانی با 100 چمپ برابر هست . یه چمپ یه لیگ نهایتا یه حذفی برابر نیست با بهترین بازیکن سال بهترین بازیکن اثر گذار سال قهرمان جام جهانی بهترین بازیکن جام جهانی بهترین پاسور لیگ فرانسه بهترین پاس ها و گل های امسال لیگ فرانسه و بهترین بازیساز و دومین دریبل زن . ادامه کامنت بعد
افتخارات مسی این سال:جام جهانی،توپ طلا جام جهانی،ده بست،بهترین گلزن بین‌المللی،بهترین بازی ساز اگه اشتباه نکنم،دومین دریبل زن برتر،لیگ فرانسه به احتمال زیاد
الوارز چرا نیست
حتما باید سوم شه
یارو سگانه برده بعلاوه جام جهانی
حضور وینی رو نمیفهمم
این فصل جز کوپا هیچی نبرده
دیبروینه ششم؟؟؟!!!!!!!!! توپ طلا رو به مهاجما میدن فقط این اصلا انصاف نیست
اگر مسی جام حذفی فرانسه رو میبرد صد در صد برا مسی بود شاید از حرفم تعجب کنید ولی اگر دقت کنید مسی اگر این جام رو میبرد تمام جام هوایی که می‌توانست به جز چمپ رو گرفته بود ولی هالند تمام جام هوایی که تونسته رو گرفته به جز جام جهانی پس انگوری مسی میبرد چون ارزش جام جهانی بیشتره ولی حالا که مسی جام حذفی رو هم نگرفته باید دید ارزش جام جهانی با چمپ و جام حذفی برابری می‌کنه یا نه
ولی واقعا امید وارم کینگ ببره
فقط یه بچه سال میتونه بگه توپ طلا میرسه به هالند
دوستان معمولا هر فصل که جام جهانی بوده، فرانس فوتبال به بازیکن برتر جام جهانی توپ طلا میداد، برای مثال توپ طلای مودریچ ۲۰۱۸ اینیستا ۲۰۱۰(نفر دوم شد)کاناوارو ۲۰۰۶ رونالدو ۲۰۰۲ زیدان ۱۹۹۸
بازم بگم؟
تازه اگرم این شاخص ها کنار گذاشته باشن هم با این افتضاحی که هالند جلوی رئال درست کرد، به اوسیمن بدن منطقی تره تا هالند
همه چی بستگی به فینال داره منچستر سیتی اگه قهرمان چمپیونز لیگ بشه توپ طلا به هالند میرسه
عذر میخوام از دوستان با فهم و شعور و منطقی این سایت اما ما افراد بی شعور و بی منطق هم در این سایت داریم . یارو با اسم مسی -یا با وجود اینکه در سایت بارسا فن هستیم میگه حق هالنده . بهترین بازیکن جام جهانی بهترین بازیکن سال بیشترین پاس گل در لیگ بهترین بازیساز اروپا همراه دی بیرونه . دومین دریبل زن . قهرمانی در لیگ فرانسه . در مقابل هالند: دی بیرونه بهم پاس بده دروازه خالیه بده منننن تازه میخوام توپ طلا ببرم
خیلی بی شعور زیادن بحث باهاشون بی فایدس
از نظر من دی بیرونه گوندو و گریلیش و سیلوا بهتر از هالند هستند . لوا فصل قبل 41 گل در بوندس لیگا زد هالند کمتر
پس نشان میده هالند وابسته به هافبک ها هست وگرنه هیچ بخت گلزنی نیست. اگر لوا هم همچین بازیکنانی بجای دمبله مصدوم و رافی تک روی و پدری نیم فصل مصدوم پشت سرش بودندو کمکش می کردند و در سیتی بود بیش از 40 گل میزد . به هر حال همه برای توپ طلا می جنگند اما در نهایت مسی می برد (بهترین بازیکن تاریخ)
واقعا خوبه که مدیر سایت حتی از یه بازیکن رئال انقد خوب تمجید میکنه برعکس بعضی موجودات
آقا یه کلام ختم کلام جام جهانی اگه نبود حق هالند بود. چون اگه جام جهانی نبود جایزه بهترین ورزشکار سال هم نبود و توپ طلای ج ج هم نبود. پس قطعا حق مسیه بدون هیچ شک و تردیدی. تازه بماند که هالند به خاطر سر مربیه عالی که بالا سرشه و خط هافبک فوق‌العاده قوی که پشت سرشه انقدر گل زده وگرنه اگه بره یه تیم دیگه یا همین سیتی سال دیگه یه تیم متوسط بشه هالند هم ریگه نمیتونه انقد گل بزنه. مسی هر سر مربی بالا سرش بوده و هر بازیکنایی دور و برش بودن آمار عالی داشته
حقا اگه بخوان به یه بازیکن سیتی بدن باید به کوین بدن نه هالند
مسی یکی از افرادیه ک بیشترین تاثیر گذاری رو گل و داشته فکر کنم دوم یا سومیش بعد بهترین ورزشکار سال جام جهانی ک اصلا با بردنش خیلی شانس میره بالا ۵ گل تو لیگ قهرمانان داره ۲۰ گل ۲۰ پاس گل تو باشگاهی و لیگ و برده حالا شما میگی هالند لیگ رو میبره مثل مسی خب لیگ قهرمانان رو هم میبره بعد لیگ قهرمانان و با جام جهانی مقایسه کنی باید به عقلت شک کرد در هر صورت مسی میبره چه رئالیا بسوزن یا پاره کنن خودشون رو ک حق وینی یا هالند
سلامتی اونی که به رشفورد شانس داده 😂🤣
دبگه حرف بیخود نزنید هالند با کسب ۳ گانه(احتمالی) و بهترین گلزن انگلستان شدن شانس اصلیه
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.