پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

حواشی : کمی رو بازی میکردید آقای مسی !

کد خبر : 134348  |  زمان ارسال : پنجشنبه 18 خرداد 1402

مطالب حواشی به بررسی شایعات و اتفاقات پیرامون فوتبال با زبانی محاوره ای و از دیدگاه کاربری میپردازد در نتیجه در مباحث گفته شده جنبه تکنیکالی , تجزیه و تحلیلی و نگاه های یک جانبه رعایت و توجه نخواهد شد.

 


 

و بازهم لئو مسی !

 

راستش را بخواهید بعد از اتفاقات خنده دار و مبتدایانه 2 سال قبل در خصوص تمدید مسی میدانستم که این داستان ها یک بار دیگر آن هم در خصوص بازگشت مسی دوباره رخ خواهد داد . همینطور هم شد , بازیچه دست رسانه شدن و همراهی بازیکنان با جنبه تبلیغاتی اخبار و در نهایت تمسخر هواداران و کاربران سراسر فوتبال ...

 

همان روز که مسی اعلام کرد از پاری سن ژرمن جدا میشود میدانستم که قرار نیست او به بارسلونا برگردد , جنبه های زیادی دارد , بازیکنان فعلی آرامش در کمال درآمد را به هر چیزی ترجیح میدهند برای همین انتقال ها به عربستان 10 برابر شده است , همین فرمان برویم خود من هم 6 ماه دیگر از رسانه های عربستانی پیشنهاد های دریافت خواهم کرد ! اما واقعا مسخره است , یکی به عربستان میرود و آن را بزودی 5 لیگ معتبر اروپا میداند و دیگری بخاطر جنگ اسپانسری آمریکا را انتخاب میکند , در این بین هم بازدید و لایک های هواداران از احساساتشان مهم تر خواهد شد.

 


 

مصاحبه کامل مسی را خواندم , بنظرم چیزی جز نوار پر کردن نبود , نمیدانم چرا اما هیچ حسی به من نداد جز پول که خود مسی هم آن را با شیطنت کمی قبول کرد.

 

تقریبا سه ماه پیش بود که بارسلونا تصمیم گرفت مسی را برگرداند , تصمیم هرچه بود گرفته شده بود و تا آخرین روز هم همه چیز در مسیر درستی بود ولی چرا مسی برنگشت ؟ باید دلایل را در بُعد غیر فوتبالی نگاه کرد , لئو مسی میگوید عده ای در باشگاه موافق بازگشت او نبودند ولی سوالی که پیش می آید این است که کدام بازیکن در فوتبال اعتماد 100درصد کادر مدیریت و مربی تیمش را دارد ؟ یعنی تمام بازیکنانی که امروز در باشگاه هایشان در حال بازی کردن هستند تمام اعضای باشگاه موافق بازی کردن او در تیم هستند ؟

 

اگر بر این صحبت های مسی کمی تامل کنیم چند سوال جای خالی میماند , وظیفه شما به عنوان بازیکن چیست آقای مسی ؟ مگر نباید شما اعتماد این افراد را داخل زمین و با عملکرد خود بدهید ؟

 

مورد دوم که تعجب بر انگیز تر است صحبت های مسی در خصوص تحت فشار قرار نگرفتنش برای صحبت های درباره خروج برخی بازیکنان و... بخاطر جذب خودش بود , ولی آقای مسی هرکسی این صحبت ها را بکند شاید کمی حق به او داد اما شما از اوایل حضورتان در بارسلونا چنین حواشی و حتی بدتر همچون اخراج سرمربی و جذب سرمربی دیگر ( تاتا مارتینو ) را تجربه کردید .... پس بازیکنی نیستید که زیاد این موارد اذیتتان کند و از طرفی هواداران تیم تان هم آنقدر به شما اعتماد دارند که چنین صحبت های را پشت گوش بیاندازند.

 

 

 

 

لئو مسی میگوید به دنبال آرامش همراه خانواده اش است اما بعید میدانم که در هیچ کشور دیگری به جز بارسلون که تقریبا تمام گذر عمر خود و خانواده ش در همین شهر بوده به شما انقدر حس آرامش بدهد مگر آنکه آنتوئلا تصمیم گرفته باشد در آمریکا یک فشن شو خودش را راه ندازی کند و شما حس و حال دعوا زناشویی را نداشته باشید ! در این مورد حق را به شما میدهم

 

به هرحال سوال ها در خصوص آینده مسی و چرا برنگشت و چرا پیشنهاد بارسلونا را قبول نکرد در جای خود و بدون پاسخ خواهند ماند , برای من مصاحبه اخیر مسی یکی از خالی ترین و بی محتوا ترین مصاحبه های تاریخ حرفه ای اش بود , چیزی نداشت , او گفت میخواهد خودش تصمیم برای آینده ش بگیرد اما راستش را بخواهید بعد از خواندن مصاحبه تان چنین حسی به من منتقل نشد !

 

 

 

 

بارسلونا شرایط جذب مسی را فراهم کرد , لالیگا کوتاه آمد و برای اولین بار طی 2 سال اخیر همه چیز برای بازگشت اسطوره آماده بود ولی آنطور که مشخص بود خود اسطوره آماده بازگشت نبود ! شاید یک حس انتقام باشد ؟! 2 سال قبل مسی هرکاری برای ماندن انجام داد اما بارسلونا و لالیگا به دلایلی که هنوز هم مشخص نیست او را حفظ نکردن و حالا بعد از 2 سال شرایط برعکس شد و این بار مسی قبول نکرد ... بیشتر شبیه به یک انتقام میرسد و هوادارانی که در این بین کوچکترین اهمیتی نداشتند....

 

 

به هر حال لئو مسی برنگشت و احتمالا یک بازی دوستانه خداحافظی پایان کار او در بارسلونا خواهد بود , اما مسیر بارسلونا چه ؟ این تیم واقعیتش مسی را پشت سر گذاشته است , تیم امروز وارد مرحله جدیدی در تاریخش شده ... دو جام گرفته که یکی از آن ها را سال ها با مسی هم نگرفته بود. همه چیز نشان میدهد که بارسلونا و ژاوی در مسیر درستی هستند و حالا خرید و اتفاقات نقل و انتقالات تابستانی مشخص میکند که ساید بارسلونا در طرف درستی است یا مسیر همان قبلی است و تنها صورت مسئله پاک شده است , همانطور که خود ژاوی گفت رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به این سوال جواب خواهد داد.

 

 

چه بخواهیم و چه نخواهیم امروز هواداران بازیچه دست لایک ها و دیسلایک ها و در نهایت اسپانسر ها هستند , به این مسئله هم همینطور نگاه کنید چه مسی بازمیگشت و چه نمی آمد در نهایت بارسلونا مسیری که مشخص کرده است را خواهد پیمود , امروز دیگر بارسلونا به بازیکنی وابسته نیست این را میتوان در عملکرد کلی دید .

 

 

 

 

از امروز همه چیز به عملکرد مدیریت ورزشی بستگی خواهد داشت . بازیکنانی در تیم هستند که شرایط بازی را در بارسلونا ندارند هرچند اگر پول هنگفتی برایشان خرج شده باشد , بارسلونا با مسی و بدون مسی بارسلونا خواهد ماند اما به عنوان یک هوادار انتظار داشتم کمی رو بازی میکردید آقای مسی ! البته شاید همین هم برنامه اسپانسری باشد ...

 

همیشه اسطوره باقی خواهید ماند بدرود...

 

 

 

 

نویسنده : ایوب

مطلب ضعیف و احمقانه ای نوشتی
دو سال پیش گفتن نمیتونیم با مسی تمدید کنیم پول نیست
چند روز بعدش فران رو خریدن
امسال هم ببینید که تا چن روز آینده چقدر خرید انجام میشه
خیلی ساده ای ایوب خیلی بیشتر از اینکه بتونم تو یه کامنت توضیح بدم
فکر کردن به دو سوال، همه چیز رو مشخص میکنه:
1.چرا موقع رفتن مسی، لاپورتا گفت cvc آینده باشگاه رو نابود میکنه اما بعد رفتن مسی با cvc قرارداد بست؟جز اینه که مایل نبود کسی قدرتمندتر از خودش تو باشگاه باشه؟
2.بارسا با یک فروش بین فاتی و فران، یا نهایتا با دو فروش نمیتونست فضای دستمزد مسی رو فراهم کنه؟ پس چه نیازی به بازی ارائه طرح به لالیگا بود جز نمایش و وقت خریدن تا تعلل باشگاه برای پیشنهادرسمی ب مسی موجه بشه؟ و یه نمایشی باشه ک ما مسی و خواستیم و توپ تو زمین مسی بیفته.اگ بحث پول بود الهلال
ایوب جان با حرفت مخالفم
کاملا درست هست
دمت هم گرم ک واقعیت رو گفتی
آقا دمت گرم دقیق و دقیق در حد ی کارشناس خبره
دست مریزاد
احسنت
ولی ی عده کاربر میان میگن تقصیر لاپورتا شد
مسی نمیخواست برگرده تمام
فکر کنم اینو ااقا ایوب به امید بازگشت مسی طبق داستان آلمانی زده
در ادامه هم دلیل هو کردن پاریسیا عملکرد مسی نبود چون این فصل تو پاریس خوب بود فقط و فقط بخاطر فشاری بود که از ریمونتادا و فینال جام جهانی خورده بودن
منم اولش شوکه شدم و ناراحت شدم.بعدش که فکر کردم فهمیدم کار درستی کرده،شما هم یذره حتی به اندازه ۲ دقیقه فکر کنید لامصبا😐تا قبل خبرش به پیوستن به اینترمیامی اسطوره بود حالت شد یهه تیکه ع*ن؟جمع کنید برید
مسی بهترین کار رو کرد !!وقتی بعد مسی ۵۵میل دادن فران تورس بی مصرف !!
پله،مارادونا،کرایف... کی یادشه بازی خداحافظیشون کجا بود؟۱۰ سال دیگه فقط یه اسم از مسی میمونه،ولی اون یه عمر باید با خونوادش زندگی کنه،همین الان فرض کنین یک چهارم چمپ سال بعد حذف از سیتی،تا دوماه روزگار مسی سیاه میشه برا یه بازیکنه ۳۶ ساله،خب چه نیازی داره،خیلی باکلاس رفت دنبال آرامشش،عربستانم نرفت خودشو هم سطح اینا نکرد،دمش گرم

من خودم خیلی ناراحت شدم،ولی بهترین تصمیم بود اول برای بارسا بعدم برا خود مسی،سرت سلامت اسطوره.اتفاقی که بعد رفتن هانری از آرسنال افتاد ممکن بود دوبار برای بارسا بیفته.
تلاوت نکنید این مقاله باید واسه لاپورتا تهیه میشد
سیاه بازی از طرف لاپورتا بوده
خیلی زشته انقدر احساسی بودن و از روی احساسات لحظه ای حرف زدن. اونم واسه یک کسی که مقاله مینویسه
مسی در گزارش گفت لاپورتا نتونسته بازگشتشو صددرصد تضمین کنه. یعنی هنوز معلوم نیست مثل 2 سال پیش رئیس دوباره میخواد مسخرش کنه یا نه.
معلومه تصمیم گرفت ریسک مسخره شدن توسط لاپورتا رو نکنه
واقعا چرت محض بود با احترام.
همین شما اگه 2 بازی با مسی میباختیم به باد انتقاد میگرفتینش.
همونایی که دقیقه 10 مسی مسی میکردن واسش هو میکردن.
مسی بعد از گرفتن جام جهانی بهترین فوتبالیست تاریخ شد حالا فقط احترام میخواد نیازی به جام و شمپینشیب نداره فقط احترام میخواد.
رفت اونجا که بهش احترام بزارن و کسی هو نکنه.
زمانی که مسی جوان بود انتقاد میشد ازش با بازی خوبش جواب میداد ولی الان 2 ساله که هت تریک نکرده نمیتونه با بازی جواب بده انتقادو دیگه الان سالی 90 تا گل نمیزنه
لطفا درک کنید
از نظر من در داستان بارسا و مسی این باشگاه بود که شایسته برخورد نکرد و به این رابطه خیانت کرد . این باشگاه بود که احترامی درخور بهترین بازیکن تاریخش و تاریخ فوتبال رو به جا نیاورد . به داستان توتی و رم یا همین ژاوی با بارسا نگاه کنید !!! آیا مسی لایق برخوردی در شان نبود کسی که در دوران اوجش از قراردادهای بزرگتر از بارسا گذشت روزی که تمام تیمهای بزرگ براش فرش قرمز پهن میکردن نرفت که نرفت بعد بیرونش کردین !!! واقعا وقاحت هم حدی داره ! چرا در حد اینیستا باهاش برخورد نکردین چون کاتالانی نبود !
عجیب یکی فهمید ما چی میگیم.ممنون آقا ایوب
درسته که بارسا با مسی جام های زیادی گرفته اما بازم بارسا هست که این جام هارو داده به مسی مسی تنها نبود.ژاوی بود اینیستا بود هانری بود سوارز بود اتئو بود نیمار بود پیکه بود پویول بود بوسکتس بود و ... خیلی های دیگه. البته که مسی واقعا بازیکن بزرگی بوده اما بارسا همیشه بزرگتر بوده هست و خواهد بود.
میموند که تهش بگن آقای مسی ما میخواستیما ولی نشد دیگه بازیکنا فروش نرفتن بعد مسی مثلا مجبور شه بره لندن تو هتل زندگی کنه یا تو میلان . تازه اگه اونا صادق بودن و مسی برمیگشت خوب از اسم مسی پول در میاوردن بدهی رو میدادن بعد اگه تیم نتیجه نمیگرفت مینداختن گردن مسی و میدادن رسانه تیتر بزن بر علیه مسی نگید که تو دوران بارتومئو نکردن
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.