پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آرتور ملو : بارسلونا باید کمی بیشتر به من زمان میداد ; ویتور روکه بازیکن جوان اما بسیار خوب است

کد خبر : 135580  |  زمان ارسال : سه شنبه 20 تیر 1402

آرتور ملو، هافبک سابق بارسلونا اعتراف کرد که دوست دارد روزی زیر نظر ژاوی بازی کند و همچنین اضافه کرد که سرمربی در حال انجام یک کار فوق العاده و لحظه ای است.

 

هافبک 26 ساله سابق لیورپول و یوونتوس در مصاحبه ای با اسپورت ، به طور مفصل در مورد جنبه های مختلف دوران حرفه ای خود در بارسلونا و همچنین در مورد آینده خود صحبت کرد.

 

او با شروع کار خود از دوران ژاوی تا کنون، گفت:

دوست دارم روزی ژاوی مربی من شود. من ژاوی را به عنوان مربی دوست دارم. او کار بزرگی انجام می دهد. او سبک بارسا را بازگردانده است، او می داند کوله ها چه چیزی را دوست دارند. او بازی زیبا، مالکیت توپ و تهاجمی دارد. من او را به عنوان یک بازیکن تحسین می کنم و او را به عنوان یک مربی تحسین می کنم. بارسا در سبک خوبی است. من یک تیم بسیار ساختار یافته می بینم. ژاوی نشان داده است که با او به درستی برخورد کرده اند. آنها به تازگی قهرمان لیگ شده اند و بازیکنان بسیار خوبی دارند، ترکیبی از بازیکنان جوان با بازیکنان باتجربه تر، ترکیبی عالی.

 

آرتور در سال 2018 به بارسلونا آمد و با مبلغی حدود 31 میلیون یورو به اضافه 9 میلیون یورو از گرمیو به این تیم پیوست. این بازیکن 21 ساله در آن زمان باید تلاش زیادی می کرد تا در تیم اصلی جا بیفتد، اما قبل از اینکه بتواند این کار را انجام دهد، به یوونتوس فرستاده شد.

زمانی که به بارسا آمدم همه چیز برای من بسیار جدید بود. سازگاری کمی پیچیده بود، اما من همچنین بسیار خوش شانس بودم که یک رختکن داشتم که به من کمک زیادی کرد و. در اعماق وجودم، این رویای من بود، داشتم آن را برآورده می کردم.بله، من باید خیلی سریع و خیلی سریع یاد می گرفتم. من باید فرهنگ دیگری، زبان دیگری، شیوه دیگری برای بازی فوتبال، دید دیگری از طریق مطبوعات یاد می گرفتم.

 

او در پاسخ به این سوال که آیا بارسلونا باید با او صبر می کرد یا خیر، اضافه کرد:

من اینطور فکر می کنم چون خیلی جوان بودم و فقط 21 سال داشتم. زمانی که در فصل سوم حضور داشتم، مجبور شدم تیم را ترک کنم، یعنی زمانی که بیشتر سازگار شدم.

 

برزیلی در مدت کوتاهی که در اختیارش بود، با لیونل مسی در رختکن مشترک بود که در مورد او گفت:

مسی گفت من کسی بودم که بیشتر از همه خریدها در سال 2018 او را شگفت زده کردم. فکر می کردم او شوخی می کند. و من تازه به بارسا رسیده بودم. لحظه بسیار خوبی برای من بود. پس از آن در رختکن شخصاً با او صحبت کردم و از او تشکر کردم.

 

در همین حال، هافبک در حالی که در مورد ویتور روکه جدیدترین بازیکن بارسلونا صحبت می کرد، گفت:

 

او بسیار جوان است، اما بسیار خوب است. او نشان داده که سطح بالایی دارد. او که خیلی جوان است، شخصیت یک بازیکن بزرگ را دارد.

 

وقتی از او درباره مقایسه روکه و اندریک رئال مادرید پرسیدند، افزود:

خب، اندریک بسیار جوان است و قبلاً با یک تیم بزرگ قرارداد بسته است. فشار زیادی وجود دارد. او بازیکن بزرگی است، او این را ثابت کرده است. من واقعاً نحوه بازی او را دوست دارم، او شخصیت زیادی دارد و یک گلزن است.

 

این بازیکن برزیلی همچنین نظرات خود را در مورد اولین فصل حضور رافینیا در بارسلونا و شایعه ارتباط نیمار با بارسلونا به اشتراک گذاشت.

اولین فصل رافینیا در بارسا؟ برای یک وینگر، این اعداد بسیار خوبی هستند. من صادقانه دیدم که او خیلی خوب عمل کرد. فصل اول همیشه پیچیده ترین فصل است و او خوب کار کرده است. او همه چیز دارد تا فصل دومش را بهتر کند. امیدوارم اینطور شود.

 

در میان شایعاتی مبنی بر خروج از پاری سن ژرمن، صحبت هایی مبنی بر پیشنهاد نیمار به بارسلونا در تابستان امسال مطرح شده است. وقتی در مورد آن سوال شد، آرتور پاسخ داد:

او به من نگفت، اما می دانم که او بارسا را خیلی دوست دارد. او علاقه زیادی به بارسا دارد، به رفتاری که آنها همیشه با او داشته اند، برای لحظاتش در زمین، و برای شهر.

 

وقتی از آرتور درباره خاطره مورد علاقه اش در دوران حضورش در بارسا سوال شد، گفت:

برنده شدن در ال کلاسیکو مقابل مادرید، به خاطر نتیجه، به خاطر بازی ای که انجام دادم. قهرمانی در لیگ نیز. لحظه بسیار خوبی در سوپرجام نیز وجود داشت، زمانی که من تازه وارد شده بودم.

 

وی در پایان گفت که علیرغم تمایلش برای بازی در این باشگاه، بارسلونا تاکنون با این بازیکن تماسی نداشته است. او گفت:

نمی‌دانم، آنها مستقیماً با من صحبت نکرده‌اند.

خدایی سبک ش خورامه ماعه
هرچند الان خریدش خیلی ریسکیه جون افت کرده
واقعا به معنای واقعی ریدیم بهش با اون معاوضه
این از اون بازیکنایی یه که با اینکه بهش ظلم شده بشدت دوسداره برگرده و میگه اونا تاحالا با من تماسی نگرفتند
این اگه بیاد هم حقوقشو کم میکنه هم تعصبی بازی میکنه احساس میکنم
دلم برایش میسوزد چون حق این نبود.
ولی در عوضش قسمت این بود که به پدری و گاوی و گوندوغان برسیم.
دوستان آرتور می‌تونست هافبک دفاعی بازی کنه؟فک کنم هافبک میانی بود
اگه میفروختنش کمتر فشار میخوردیم ، اخه یزید معاوضه کردید با پیانیچ پیر؟
حداقل میفروختی بگیم پول در اوردیم ازش
ریدم تو مغزشون شک نکنید از پیانیچ بهتر بود یه cm اینده دار بود که ریده شد داخلش
یکی از حماقت های بی انتهای بارتامئپ معاوضه این استعداد با پیانیچ
هافبک طراح بود خیرسرش یا پاس تو عرض میداد یامثل گاو دورخودش دور میزد پاس های منجر به گل پاس عمق صفر برو برزیل عامو جان
با ۲۵ تا میشه برش گردوند و بشدت خوببهههههه کاری به آلانشم ندارن خیلی راحت با بارسا وفق میشه من هنوز از تو بارسا که تو پی اسم چقدر دوسش داشتم سبکشون تکنیکشپ همه چیشو.
بدترین معاوضه تاریخ فوتبال :
به قول مسی : شبیه ترین بازیکن به ژاوی
فک کنم مسی تو مصاحبه با رادیو کاتالونیا بود که این جمله رو گفت
اما اگر صادق باشیم الان آرتور ملو اصلا وضعیت خوبی نداره به شخصه قبولش دارم و قطعا اومدنش عالی هست ولی فک کنم خیلی ها مخالف برگشتش باشن که همچین بی راهم نمیگندفصل قبل فک کنم کلا مصدوم شده بود
اما واقعا به سبک بارسا میخورد
همین الان بخرنش از کل هافپکامون به غیر دیونگ بهتره
خط هافبک گوندوغان.دیونگ.آرتور واقعا عالیه
عجیبه هنوز تیمای عربستانی سراغش نرفتن
فقط می‌دونم فروش آرتور فنی نبود
همین الان هم بیاد تو بارسا جواب میده ، انگار برای بارسا ساخته شده
واقعا حیف تو به عنوان یه بازیکن عالی بود هنوز درک فروش تو با اون قیمت و آوردن پیانیچ رو نمیدونم .فروشت شاهکاری از بارتو بود.
اینم ولی به شایعات علاقه نیمار دوباره دامن زد معلومه نیمار خیلی جدیه واسه برگشت خدایی نیمار هم ارزش فرصت دوباره داره بدبخت یه گوهی خورد الان حقش هست یه بار دیگه بهش شانس بدیم . هر آدمی ارزش یه شانس دوباره داره
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.