پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مارادونا: توپ طلا برای مسی، همان استراحت 2ماهه اش بود

کد خبر : 13625  |  زمان ارسال : جمعه 4 بهمن 1392
اسطوره فوتبال آرژانتین در صحبتهایی به دفاع از مسیپرداخته و یادآوری کرده که مصدومیتی که منجر به استراحت مسی شد، او را به سطح بالاتری خواهد رساند

دیگو آرماندو مارادونا سرمربی سابق تیم ملی آرژانتین و اسطوره فوتبال این کشور در صحبت هایی اعلام کرده که توپ طلا برای لیونل مسی، همان استراحتی بود که در پی مصدومیتش نصیب او شد.

uploads/images/news/139211/4778351559_heroa.jpg

 دیگو آرماندو مارادونا سرمربی سابق تیم ملی آرژانتین و اسطوره فوتبال این کشور در صحبت هایی اعلام کرده که توپ طلا برای لیونل مسی، همان استراحتی بود که در پی مصدومیتش نصیب او شد.


مارادونا در ادامه صحبت هایش یادآوری کرده که رونالدو شایسته دریافت توپ طلا بوده. مارادونا در صحبت هایی گفت:« توپ طلا برای مسی،همان استراحتی بود که به خاطر مصدومیتش عاید او شد. به نظرم کریستیانو رونالدو با شایستگی به توپ طلا رسید ولی ما توپ طلا را در استراحت بهترین بازیکنی که در آرژآنتین داریم و نامش لیونل مسی است، بردیم.»

اسطوره آلبی سلسته ادامه داد:« استراحت 2ماهه مسی ارزشی به مراتب بیشتر از فتح توپ طلا دارد.» صحبت های دن دیگو در وب سایت کانچاینا که بخش ورزشی روزنامه لاناسیون است بازتابیافته. او در ادامه صحبت هایش با تبریک به رونالدو گفته:« به کریستیانو تبریک می گویم ولی تبریک بیشترم برای لیونل مسی است.»

مارادونا که در سال 1986 ودر جام جهانی مکزیک با آرژانتین قهرمان دنیا شد این روزها در دوبی به سرمیبرد و در یک برنامه تلویزیونی به نام «در اوج با مارادونا» مشارکت می کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.