پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پله: من بهتر از مارادونا، مسی و نیمار بازی می‌کردم

کد خبر : 13666  |  زمان ارسال : شنبه 5 بهمن 1392
در گذشته بازیکنان بزرگی مثل زیکو، توستائو و روماریو حضور داشتند که باید به آنها احترام بگذاریم. اگر من الان بازی می‌کردم نهایت تلاشم را به کار می‌گرفتم که مثل این 3 بازیکن بودم.

اسطوره فوتبال برزیل معتقد است لیونل مسی و دیه‌گو مارادونا خیلی به هم شباهت دارند.

پله درباره اینکه اگر در حال حاضر فوتبال بازی‌ می‌کرد شبیه مارادونا بود یا مسی یا نیمار، گفت: فکر می‌کنم من زیباتر از هر 3 اینها بازی می‌کردم. مقایسه کردن برخی چیزها سخت است.

وی ادامه داد: در گذشته بازیکنان بزرگی مثل زیکو، توستائو و روماریو حضور داشتند که باید به آنها احترام بگذاریم. اگر من الان بازی می‌کردم نهایت تلاشم را به کار می‌گرفتم که مثل این 3 بازیکن بودم. اگر هم رئیس سانتوس بودم، ترجیح می‌دادم تا این 3 بازیکن را در تیمم داشته باشم.
پله درباره مارادونا و مسی نیز گفت: مسی یا مارادونا خیلی شبیه هم هستند.

وی با مرور خاطرات دوران کودکی‌اش افزود: من خاطرات زیادی در ذهنم دارم که سرنوشت زندگی‌ام را رقم زده‌اند. وقتی 10 یا 11 ساله بودم توانایی‌هایی در حرکت با توپ داشتم که فراتر از توانایی‌های هم سن و سال‌های من بود. من آن موقع فوتبال بازی می‌کردم و پدرم به من می‌گفت: «حرکاتت را دیدم، داشتم نگاهت می‌کردم. انگار بقیه را سرکار گذاشته‌ای. دریبل می‌کنی. فکر نمی‌کنی که بازیکن مهمی هستی. این هدیه‌ای از سوی خدا است. خدا به عنوان یک بازیکن به تو هدیه بزرگی داده و باید به همه احترام بگذاری. اگر بخواهی به افراد بی‌احترامی کنی، کاری نمی‌توانی انجام بدهی.

پله همچنین درباره این موضوع که یک بازیکن فوتبال، فوتبالیست به دنیا می‌آید، یا تبدیل به یک فوتبالیست می‌شود، این‌طور توضیح می‌دهد:  مهارت‌ها، هدایای خدا هستند. تو با استعداد بازی‌کردن، نوشتن یا بازیگری کردن به دنیا می‌آیی ولی باید مراقب خودت باشی. وقتی فکر کنی بهترین هستی، آنجاست که زمان را از دست می‌دهی.

اسطوره فوتبال برزیل همچنین درباره مصدومیت شدید فالکائو و احتمال غیبتش در جام جهانی 2014 در پیامی به وی گفت: من به فالکائو می‌گویم نگران نباش. به خدا باور داشته باش و خودت را آماده کن. همان اتفاقی که برای من رخ داد، برای تو نیز رخ می‌دهد. در سال 1970 من بعد از مصدومیتی سخت به اردوی تیم ملی برزیل رسیدم و یکی از بهترین بازیکنان جام‌جهانی شدم. این اتفاق می‌تواند برای فالکائو هم رخ بدهد و او ستاره جام‌جهانی برزیل باشد.


مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.