پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارتومئو: کرویف را به نوکمپ دعوت خواهم کرد؛ اگر روسل نبود، نیمار را در بارسا نمی دیدیم

کد خبر : 13667  |  زمان ارسال : شنبه 5 بهمن 1392
رئیس جدید بارسا اعلام کرده که نه تنها تاپایان این دوره ریاست باشگاه را در دست خواهد داشت،بلکه قصد دارد تا برای انتخابات سال2016 نیز نامزد شود .

جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس جدید باشگاه بارسلونا دراولین کنفرانس خبری اش در این سمت جدید، نکات جالب توجهی را مطرح کرد .

بارسا نیوز

او از یک سو یادآوری کرد که قصد دارد با یوهان کرویف، رئیس افتخاری و اسبق باشگاه بارسا تماس گرفته و گفت که می خواهد جوردی کاسس،سهامدار بارسا که پرونده روسل را به دادگاه کشاند را نیز به ورزشگاه دعوت کند.

آقای بارتومئو دراین باره گفت:« با یوهان کرویف تماس خواهیم گرفت و او را به نوکمپ دعوت می کنیم تا هرزمان که دوست دارد به اینجا بیاید. برای خیلی از ماها، کرویف، رکساچ و... افسانه های باشگاه بارسلونا هستندو ما کرویف را برای بازی بعدی بارسلونا در نوکمپ دعوت خواهیم کردتا اگر دوست دارد به ورزشگاه بیاید.»

نکته جالب توجه صحبتهای بارتومئو، تلاشش برای آشتی کنان با جوردی کاسس، همان سهامدار بارسا بود که نسبت به ابهامات مبلغ پرداختی برای خریداری نیمار اعتراضاتی کرده بود. آقای بارتومئو گفت:« جوردی کاردونر، نایب رئیس بخش اجتماعی باشگاه با لحن دوستانه ای با او تماس خواهد گفت. او یکی از سهامداران فعال باشگاه است و بارها با سران باشگاه تماس گرفته تا در مورد مسائل مختلف باشگاه جویا شود و چندین بار با کاردونر و پره خانسا، مدیر بخش اجتماعی باشگاه جلساتی داشته ولی باید ذکر کنم که هیچ یک از این جلسات به ماجرای خرید نیمار مربوط نبوده.»

بارتومئو درمورد احتمال برگزاری انتخابات برای ریاست باشگاه بارسلونا درطول سال 2014 با رداین احتمال گفت:« امسال انتخاباتی برگزار نمی شود وانتخابات بعدی درسال 2016 است.تا آن زمان باشگاه توسط من اداره می شود واگر همکاران از من حمایت کنند، قصد دارم تا برای دور بعدی نیز نامزد ریاست باشگاه بشوم.چون پروژه کاری ما در سال 2021به پایان خواهد رسید. » او همچنین در پاسخ به سوالی درمورد آینده ویکتور والدس گفت:« او تصمیمی را گرفته که هیچ ارتباطی با بودن یا نبودن ساندرو روسل ندارد. من در فکر آن هستم که بازی بزرگداشت مناسبی را برای او ترتیب دهیم.چون او دروازه بانی افسانه ای است.»

او در دفاع از روسل گفت:« اگر روسل نبود،نیمار الان در بارسا نبود. این فعالیت خیلی مهمی است. اوجزو 5متخصص برتر دنیای فوتبال است ووقتی شرایط پیچیده شد، این خود روسل بود که شرایط را مدیریت کرد.» بخش پایانی صحبتهای او در مورد شکایت علیه انتقال نیمار به بارسلونا بود:« ما شانس داشتن دی استفانو در دفاتر را از دست دادیم ولی نیمار را از دست نخواهیم داد.»
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.