پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

خداداد عزیزی: مسی اگر شرایط فوتبال ما را می دانست از پیشرفت فوتبال ایران صحبت نمی کرد

کد خبر : 13674  |  زمان ارسال : شنبه 5 بهمن 1392
فوتبال ما هر 8 سال یا 12 سال به طور متناوب هر طور شده به جام جهانی صعود می‌کند. اما زیرساخت‌های فوتبال ما چیست؟

خداداد عزیزی از اسطوره‌های فوتبال  کشور ماست، همیشه خوب و جذاب حرف می‌زند.اوکه این روزها با ابومسلم نتایج خوبی می‌گیرد حرف‌های جالبی پیرامون مسائل پیش آمده در فوتبال ایران صحبت می‌کند، عزیزی در مورد

بارسا نیوز

مصاحبه دوست صمیمی‌اشمهدی هاشمی‌نسب که چند روز پیش با سایت گل انجام داده بود و سروصدای زیادیکرد می‌گوید:« مصاحبه مهدی را خواندم حرف‌های مهدی واقعیت‌های تلخ فوتبال ایران بود.
فوتبال ما آنقدر مشکل دارد ولی می‌بینیم کهما به مسائل حاشیه‌ای نظیر قلیان و سیگار پرداخته‌ایم. قلیان و سیگار کشیدن بازیکنان فوتبال مسئله خصوصی است و به هیچ  کس ربطی ندارد، اینکه یک فوتبالیست در محل تمرین خود بخواهد قلیان بکشد درست نیست اما اگر بخواهد بهخانه‌اش برود و یا برای استراحت بخواهد در هتلی ساکن شود و قلیان بکشد هیچایرادی ندارد چرا که این مسئله خصوصی زندگی اوست و کسی نباید در آن دخالت کند.»

وی همچنین در مورد صحبت‌های مسی پیرامون پیشرفت فوتبال ایران می‌گوید:« آن بنده خدا از هیچ چیز خبر ندارد که اگر می‌دانست این صحبت‌ها را نمی‌کرد. فوتبال ما هر 8 سال یا 12 سال به طور متناوب هر طور شده به جام جهانی صعود می‌کند. اما زیرساخت‌های فوتبال ما چیست؟ در فوتبال ما چه چیزی حرفه‌ای است، چه پیشرفتی کرده‌ایم. من اعتقاد دارم تیم‌هایی مثل ژاپن، در آسیا پیشرفت کرده‌اند حتی همین قطر می‌بینیم بامدیریت حرفه‌ای و هزینه درست تیم ملی‌اش به پیشرفت قابل ملاحظه‌ای رسیده است.»

خداداد عزیزی همچنین در مورد شرایط مدیریتی وبحث مدیران ورزشی و غیرورزشی می‌گوید:« خب، اینکه دیگر جای بحث ندارد وقتیمی‌بینیم در همه جای فوتبال مدیران غیرورزشی نفوذ کرده‌اند خب نتیجه‌اش می‌شود پس رفت فوتبال و مشکلاتی که برای آن به وجود می‌آید. امیدوارم ورزشی‌ها بخصوص فوتبالی‌ها پا به عرصه بگذارند و با مدیریت درست فوتبال را به جایگاه واقعی‌اش برسانند چرا که مدیران غیرورزشی فقط به فکر منفعت و معروف شدن هستند. من شنیده‌ام علی پروین به طور موقت سرپرست پرسپولیس شده است، علی آقا از سرمایه‌های فوتبال ایران است و امیدوارم ایشان با پرسپولیسموفق شود و جا را برای مدیران فوتبالی باز کند. علی پروین می‌تواند در پرسپولیس موفق شود همانطور که در زمان مربیگری و زمانی که بازی می‌کرد با پرسپولیس به موفقیت‌های زیادی رسیده است.»

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.