پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مارتینو: تضمینی در مورد آینده بارسا نمی دهم

کد خبر : 13675  |  زمان ارسال : شنبه 5 بهمن 1392
مارتینو تایید کرد که ترجیح می داد روسل همچنان در پستش باقی بماند و تاکید کرد تضمینی در مورد آینده اش در این باشگاه نمی دهد.

جراردو مارتینو، سرمربی بارسا، تاکید کرد که می خواهد پروژه اش در این باشگاه را ادامه بدهد اما اعلام کرد نمی تواند در مورد پروژه طولانی مدت باشگاه تضمینی بدهد.

بارسا نیوز

ماجرای انتقال نیمار، در نهایت این هفته به استعفای ساندرو روسل موجب شد و این اتفاق، شوک زیادی به باشگاه بارسلونا وارد کرد.
مارتینو تایید کرد که ترجیح می داد روسل همچنان در پستش باقی بماند و تاکید کرد تضمینی در مورد آینده اش در این باشگاه نمی دهد.

او به خبرنگاران گفت:" هر کسی دوست دارد پروژه ای که آغاز کرده را به پایان برساند اما در دنیای فوتبال نمی توان تضمینی داد.

این شرایط ایده آلی نیست. هر کسی دوست دارد کارش را به خوبی انجام بدهد و کاری که با هم شروع کرده رابه پایان برساند. من به تصمیم رئیس باشگاه احترام می گذارم.

من قبل از اعلام استعفایش، با او صحبت کردم. او همیشه اطمینان زیادی به من داشت. من ترجیح می دادم او با ما بماند اما امکان پذیر نبود. او در مورد دلیل استعفایش، همان چیزی را به من گفت که به شما گفته است.

روسل حمایتش از من را بارهانشان داد اما من می توانم در مورد سوبی ساره تا هم همین را بگویم و همین طور، رئیس جدید باشگاه؛ کسانی که من از زمان پیوستن به بارسا، بارها با آنها صحبت کردم."
مارتینو تایید کرد که اتفاقات اخیر روی تیمش تاثیر گذاشته اما بازیکنان می خواهند با نمایش های خوب در دیدارهای پیش رو، این شرایط را پشت سر بگذارند.

" بازیکنان از این شرایط خیلی ناراحت هستند اما آنها می دانند که بهترین راه برای پیش رفتن، انجام بهترین بازی هاست."

سرمربی آبی و اناری ها همچنین معتقد است فاش شدن مبلغ اصلی انتقال نیمار، نمی تواند تاثیری روی عملکرد او داشته باشد.
" این تصمیم نیمار و پدرش بود که اجازه دادند مبلغ انتقال اعلام شود اما من معتقدم این مسئله روی عملکرد او تاثیری نخواهد داشت."
برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.