پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بیانیه خوان لاپورتا درباره پرونده نگریرا و اتهامات علیه او

کد خبر : 139672  |  زمان ارسال : پنجشنبه 27 مهر 1402

خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا امروز مصاحبه ای با رادیو کاتالونیا انجام داد تا درباره آخرین وضعیت پرونده نگریرا و اتهامات جدید قاضی صحبت کند.

 

 

واکنش خاویر تباس به احتمال استعفای لاپورتا

 

 

او گفت:

قبلا درباره این پرونده صحبت کرده ام اما میخواهم به خاطر اتفاقات جدید دوباره حرف بزنم. معتقدم که هیچ دلیلی برای متهم کردن من وجود ندارد. با توجه به سابقه این قاضی از قبل احتمال چنین چیزی را میدادیم. اما هیچ مبنایی ندارد. جرم مستمر و دائمی وجود ندارد. دادستانی آن را فساد ورزشی دانست اما به هیچ وجه ارتشاء (رشوه) نیست. رفتار قاضی تعجب آور است. هواداران بارسلونا میتوانند مطمئن باشند که این موضوع آرشیو میشود.

 

او افزود:

دو فرض وجود دارد. یکی اینکه ما برای دریافت خدمات پول پرداخت کردیم و این پرداخت ها از طریق حواله های بانکی انجام شده که فاکتورهایش موجود است. 629 گزارش با 42 فایل فشرده دریافت کردیم. این گزارش ها مفید بودند و در زمان خودش مورد استفاده قرار گرفتند. فرض دوم این است که داوران را خریدیم اما او قادر به اثبات این موضوع نیست و آنها اینکار را نکردند زیرا چنین چیزی حقیقت ندارد. هیچ رشوه ای در کار نبود زیرا نگریرا مقام دولتی نیست. هیچ ارتشاء و جرم مستمری وجود ندارد.

 

 

ساندرو راسل رئیس سابق بارسلونا سکوت درباره پرونده نگریرا را شکست!

 


او درباره پلیس سابق ویارخو که اخیرا بخشی از گفتگوهایش علیه مدیران بارسلونا فاش شده نیز گفت:

از ویارخو خواسته ام حرف هایش را اصلاح کند زیرا درست نبود و این دروغ است. (اشاره به اینکه او علیه راسل کاری کرده است). راسل میداند که من چه فکری میکنم و چه اتفاقی افتاده. در خانه اش با او حرف زدم. من به سیرک رسانه ای ویارخو توجه ای نمیکنم و واردش نمیشوم. اتفاقات بین من و راسل مشخص است. ما یکدیگر را در آغوش گرفتیم و به او گفتم چیزی نیست و فراموشش کند.

 

گفتگوی فاش شده از ویارخو علیه راسل

 

در پایتخت در حوزه های سیاسی, مالی و ورزشی قدرت زیادی وجود دارد. آنها نگران تکرار اتفاقات دوره اول مدیریت من هستند. ما بردهای زیادی داشتیم و خیلی به آنها آسیب زدیم. با این حال این چالش ها من را خوشحال میکند و من به این مبارزه عادت دارم. این نمونه ای از رفتارهای مادریدیستایی رسانه هاست.. آنها از اینکه اتفاقات دوره قبل تکرار شود وحشت دارند. اما ما میخواهیم دوباره به همه چیز برسیم. در مورد نگریرا نیز مشخص میشود که محاکمه در کار است یا نه. من خودم وکیل هستم و آرامم زیرا این کار عملی نیست. ما همچنین وکلای خوبی در باشگاه داریم. مادریدیستایی ها از پرونده نگریرا برای لکه دار کردن نام و تاریخ بارسلونا و بی ثبات کردن ما استفاده میکنند.

 

فکر میکنم حضور رئال مادرید در این پرونده کاملا اشتباه است.

 

دوست دارم پرز به الکلاسیکو بیاید.

 

پرز از ترس کیونش اون طرفا پیداش نمیشه ولی لاپورتا تو الکلاسیکو مستقیم میره وسط برنالئو
ای کاش سال دیگه نمیرفت...
لاپورتا خودش وکیل،همه قوانین بلده
یعنی جریان راسل واسه هواداران و اعضا دری عبرت نشده در جریان راسل هم همین حرفا شروع شد بعدم تمام حساب‌های و بستن کلا که موش کور جاش محکم ضد گفتن راسل تبرئه شده الان هم همینه اینقدر فشار میزارن تا لاپورتا بخاطر که این فشارها به بارسا وارد نشه استعفا بده تمام زور همینه همون که ابتدای این جریانات گفتم که لاپورتا هم دستشون خونده تکرار موفقیت دوره اول با اینهمه فشار باز میبینن بارسا داره جون می‌کنه ولی داره رشد می‌کنه و از لاماسیا گاوی یامال ها میاد چقدر تلاش کردم که این دو نمونه گاوی با عدم ثبت یامال
پرز و تباس و دارو دستشون با بازی فیرپلی مالی میخواستند بارسا رو زمین بزنن و تا حدی هم موفق شدند و خیلی از بازیکن های اصلی تیم از جمله مسی مجبور شدند واسه این بحث بارسا رو ترک کنند ولی نمدونستند بارسا همیشه با تکیه به لاماسیا به اوج رسیده و اینجور هم شد و بارسا پارسال هم سوپر جام برد و هم لالیگا و پرز و تباس که فشاری شده بودند که تیرشون به سنگ خورده یهو بحث نگیرا که واسه چندین سال پیش هست رو وسط کشیدن و بدون اینکه چیزی ثابت بشه دارن همینجور دارن تهمت میزنن و حالا میخوان ستون تیم لاپورتا روخرابکن
حرفه ای بودن لاپورتا ببین و کیف کن
قشنگ می‌دونه چطوری بدون ترس و استرس حرف بزنه که تیم قبل بازی ها مهم وارد حاشیه نشه
یه مدیر کاربلد و حرفه ای
گواردیولا به لطف همین لاپورتا مربی تیم اصلی شد و کشف شد
الان ژاوی رو اورد
اگه عمقی نگاه کنیم بارسا خیلی بیشتر از این حرفا مدیون لاپورتاس
دیدن نمیتونن کاری کنن و تو پرونده چیزی نیست می خوان به تیم استرس وارد کنند قبل الکلاسیکو
گور بابای نگریرا من الان نگران اینم با این طرح رولینگ استونز تلوزیون بازی رو نشون میده یا نه
رئیس پرچمت بالاست و میره بالاتر...
مادریدی ها و بدخواه ها هم همه زیرتن❤️💙💯
خیلی با منطق صحبت کرده. مدیر خوب به این میگن. آنها اهل طویله مادرید هستن عملا گفت
یکمی نگرانم...ولی مطمئنم از این جهنم نگریرا سالم بیرون میاییم‌‌..‌.
وقتی پرونده ای طولانی میشه یعنی مدرکی براش نیست میخوان به زور به یک چیزی ربطش بدن
چت رجزی خوند برا پرز😂👍👍😂
خوب رید به هیکل رئالیا
ولی حس میکنم ترسیده داره فرار رو به جلو میکنه
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.