پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تنش در رختکن بارسلونا: ژاوی پیراهنش را پاره کرد و انوع فحش ها را به بازیکنان داد!

کد خبر : 142104  |  زمان ارسال : پنجشنبه 30 آذر 1402

خاوی میگل خبرنگار آ.اس که به عنوان سخنگوی ژاوی نیز شناخته میشود جزئیات بیشتری از اتفاقات بین دو نیمه بازی مقابل آلمریا را فاش کرد.

 

ژاوی بارها گفته که آدمی نیست که عصبانی شود اما او به وضوح نتوانست خودش را در بازی با آلمریا تیم قعرنشین جدول لالیگا کنترل کند.

 

 

ژاوی میدانست که تیم او نباید به این نوع بازی کسل کننده و پر اشتباه ادامه دهد و تصمیم گرفت حرف های شیک و تشویق را کنار بگذارد و با شلاق به سراغ بازیکنانش برود.

 

این گزارش مدعی است که ژاوی قبل از ورود به رختکن شروع به فحش دادن و لگد زدن به هرچیزی که جلوی راهش بود کرد و حتی تخته سیاه را برداشت و جلوی خود ذاشت و شروع به فریاد زدن کرد و میگفت "اینطوری نمیشه, اینطوری نمیشه".

 

سپس ژاوی عصبانی تر شد و پیراهن خود را پاره کرد و بازیکنانش را متهم به کم کاری و عدم جاه طلبی کرد. او با داد و بیداد اینکار را کرد و انواع و اقسام توهین ها استفاده کرد.

 

سپس به بازیکنان گفت:

میخواهم مثل خوک بدوید!

 

ژاوی هیچ ترسی از اینکه به بازیکنانش توهین کند نداشت و روبرت لواندوفسکی یکی از آنها بود که تندترین چیزها به او گفته شد.

 

با این حال ماجرا به همینجا ختم نشد و در واقع ژائو فلیکس نیز هدف ژاوی بود تا جایی که ژاوی در نهایت تصمیم گرفت او را در نیمه دوم تعویض کند.

 

البته در مورد کریستنسن قضیه فرق میکرد و تعویض او به خاطر دریافت کارت زرد بود زیرا ژاوی نگران بود تیم 10 نفره شود.

 

این گزارش مدعی است که این پرتنش ترین و خشمگینانه ترین حالت ژاوی از زمان هدایت بارسلونا بوده است.

 

بارسلونا آلمریا
ژاوی عصبانی میشه فحش میده فقط ایول
با این رفتارا تیم فقط میره به حاشیه ، فکر میکردم ژاوی هیچی بلد نباشه حداقل مدیریت رختکن رو بلده ولی مثل اینکه اشتباه میکردم...
از بعد الکلاسیکو یهو چیشد من نمیدونم
خودتم بکشی چیزی عوض نمیشه هوادار ک نمیاد ورزشگاه نتونستی شاختار و انتوربم ببری از نظر مالی تو این وضع باشگاه هی داری ضرر میزنی بارسا تیمی بود که با والورده هم حداقل تو نیمه اول کار امثال المریا رو تموم میکرد چیکار میکنی مهندس خواهشا ول کن اقا برو
کار خوبی کرده ژاوی
ولی باید لوارو نیمکت نشین کنه که کار دستش بیاد
ولی از حق نگذریم بازی با المریا خیلی شوت تو چارچوب داشت لوا
بد شانس هم بود
ژاوی در رختکن:
فکر کنم اگه میباختیم آخر بازی شلوارش رو هم پاره میکرد
بازیکنا دارن دو دستی گند میزنن به ژاوی . ببينيد ما دو نمونه ناکامي داریم،یکیش بخاطر مربیه که اصلا تیم نمی‌تونه موقعيت بسازه و تاکتیکی نداره،یکیش بخاطر بازیکناس. دارن با این بازی کردن شون گند میزنن به هرچی مربیه.طرفدارا و رسانه هم اینو نمی پذیرن که مشکل از بازیکناس نه مربی.رئال رو ببینید، خداوکیلی آنچلوتی چه تاکتیکی داره؟غیر اینه کاملا متکی به توانایی فردی بازیکناشه؟! . من گند بزنم به بازی کردن تک تک بازیکنا بارسا.بسه دیگه انقد گند زدن و گل نکردن توپای۱۰۰،بازیکنا باید به خودشون بیان که نمیان😑
کار خوبی کرده
ولی پاره کردن پیرهن چه کوفتیه😂
تصورش به شدت فانه...😂😂
تو بازیسازی و ایجاد موقعیت تیم خوبه ولی برای تموم کنندگی و عدم تمرکز دفاعی باید یه فکر اساسی بکنه شاید یکی از دلایل عدم تمرکز دفاع تیم اینه که کونده و آراخ توی هر بازی معلوم نیست کجا بازی میکنن و تغییرات زیاد که مربی میده باعث عدم هماهنگی و عدم تمرکز میشه در بخش دفاعی
میگم فکر کنم اومد بارسا نیوز دیده چی گفتیم همینا رو صاف گذاشته تو کاسه بازیکنا🤣🤣🤣
وای دمش گرم این داد ها تاثیر خودش رو می‌ذاره
1 ساله دارم این حرف و میزنم، ژاوی به یه کمک کار بلد و با تجربه نیاز داره. داداشش کجای فوتبال بوده که الان به عنوان کمک اول میخواد تیم رو بکشه بالا و به ژاوی کمک کنه؟
ژاوی عملا هیچ تجربه مربیگری نداره و بارسا به زمین کسب تجربه براش تبدیل شده. متاسفانه این داره به یکی از بدترین تجربه هاش بدل میشه، پیروزی های سال گذشته همه از سر ضعف رقبا بود. این تیم حتی قدرت پیروزی مطمئن جلوی تیم ته جدولی هم نداره.
توهین به بازیکن نه کاری رو جلو میبره نه باعث میشه بهتر بازی کنن.
کار خوبی کرده حرفای مارو ب بازیکنا رسونده
سال پیش رو حساب دفاع سازمان دهی شده و ریدن های متوالی رئال دو گانه زدی الان یکم لیگ رقابتی تر شده داره مشخص میشه در سطح نیمکت بارسا نیستی اگه همین تیم زیر دست هرکس دیگه ای باشه بهتر نتیجه میگیره
احتمالا آخرین حرفاش رو زده....درسته تا آخر فصل زگیله تیم ه اما دیگه صفره صفره وچیزی واسه رو کردن نداره
اگر خیر درست باشه ، غیر حرفه ای ترین کار ممکنه
روبرتو با داد راه میوفته 🗿🤝🏼
مطمئنم آخرین فصل ژاوی یا خیلی از بازیکنان دیگه هست ،پپ هیچ وقت اینطوری مربی گری نمی‌کرد،کلوپ رو ببینید با بازیکنانش چقدر رفیقه،ادامه دار باشه هیچ بازیکنانی به بارسلونا نمیاد
تو پست قبلیم گفتم اگه درست باشه این خبر دلیلش چیه.البته نظر منه.اشتباه محضه با بازیکنا در افتادن تو این موقعیت.توتو یه مستند درباره گوردیلا درست شده بود.یه جایی از فیلم نشون میداد بازی نیمه اول تموم شده اومدن تو رختکن.پپ عصبانی بود اما اینجوری حرف زد با بازیکنا:من دیگه فکرم کار نمیکنه هر برنامه ای واسه بازی امروز یودو با هم مرور کردیم اما شماها با برنامه بازی نمیکنین.من دیگه بیشتر از این فکرم کار نمیکنه شماها کمکم کنید بتونم تصمیم درست بگیرم.نیمه دوم 6 تا گل زدن.با فحش دادن بازیکن درست نمیشه.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.