پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اینکار را با ژاوی نکنید!

کد خبر : 142731  |  زمان ارسال : سه شنبه 19 دی 1402

جرمن بونا خبرنگار اسپورت به شدت از رسانه ها به دلیل انتقادات الکی و تمسخر ژاوی به دلیل نتایج اخیر انتقاد کرد.

 

رکورد منفی که بارسای ژاوی بعد از 60 سال شکست!

 

 

ژاوی هرناندز حتی وقتی میبرد هم با انتقادات زیادی مواجه میشود و حالا رسانه ها آمار بردهای او با اختلاف 1 گل را سوژه خود قرار داده اند. این آمارها البته با تمسخر برخی نیز همراه شده است.

 

جرمن بونا نوشت:

برخی میخواهند ژاوی را تبدیل به سوژه میم کنند که درست نیست. ژاوی مربی بارسلوناست و به همین دلیل مخصوصا بین تیم ها شایسته احترام است. انتقاد سازنده از عملکرد او به عنوان راس باشگاه کار درست و سالمی است. واضح است که پس از 26 ماه هدایت بارسلونا همه انتظار یک بارسای محکم تر و برتر از بقیه را دارند و میخواهند بارسا بهتر بازی کند و دلیلش هم این است که خود ژاوی چنین توقعی را ایجاد کرده است.

 

اما این با بی ارزش کردن کار او, تحقیر و حتی توهین فاصله زیادی دارد. مخصوصا با کسی که نقش کلیدی در کسب تنها قهرمانی جام جهانی اسپانیا در سال 2010 داشته و در فوتبال اسپانیا فرد مهمی محسوب میشود و احتمالا یکی از بهترین هافبک های تاریخ فوتبال بوده  و چیزهای زیادی به فوتبال داده است.

 

ژاوی بیشتر از هرکسی طرفدار بارسلونا است و او اینطور زندگی میکند و کاملا با این حس زندگی میکند. این مربی دوست دارد در کنفرانس ها نظراتش را به شیوه طبیعی بیان کند و گاهی هم اشتباه میکند. اینکه گفت بارسلونا تیمی در حال ساخته شدن است پیام اشتباهی بود یا وقتی از رسانه ها انتقاد میکند زیرا مطمئنا رسانه های نزدیک به بارسلونا تا حدی از او محافظت میکنند که به خاطر شخصیت اوست.

 

خبرنگار اسپورت ضمن تاکید بر اینکه نقد کردن کار درست و سالمی است اما گفت تمسخر قابل قبول نیست زیرا در این صورت رسانه ها و هواداران طرفدار بارسلونا نیز به رسانه های مادریدی کمک میکنند و اوضاع تیم بدتر میشود. همچنین به رقبا جسارت میدهد تا سرمربی بارسلونا را مورد تمسخر قرار دهند.

 

عذرخواهی بازیکنی که ژاوی را هُل داد!

 

 

به اعتقاد جرمن بونا, نتیجه چنین رفتاری را این هفته در زمین فوتبال شاهد بودیم به طوری که بازیکن تعویضی تیم دسته چهارم بارباسترو به خودش جرات داد پس از بازی به سراغ ژاوی برود و او را هُل دهد.


این خبرنگار این سوال را مطرح کرده که آیا کسی میتواند تصور کند که بازیکنی از تیمی دسته چهارمی به سراغ آنچلوتی برود و سرمربی رئال مادرید را هُل بدهد؟

 

*بخشی از متن گزارش خلاصه شده است.

کامنتارو که خوندم دیدم همه دوستان صحبتهای جرمن بونا رو درست دونستن و تأیید کردن که تمسخر مربی و اسطوره تیم کار اشتباهیه

با توجه به اینکه حرفای جرمن بونا منطقی هستن و منم قبولشون دارم این وسط چیزی که منو اذیت میکنه اینه که دوران کومان کسی نیومد این حرفا رو بزنه و به کومان که اونم اسطوره تیم بود بدترین توهین ها رو کردن و از تمسخر هم اونور تر رفتن ولی کسی پشت کومان درنیومد

من خودم موافق حضور کومان تو تیم نبودم ولی معتقدم حقش این نبود با تحقیر بیرونش کنن
خیلی دلم میسوزه اینو بگم، ولی همین شماهایی که میگید چقد حرفای بونا حق بوده خودتون یکی از اونایی هستید که ژاوی رو دارن کوچیک میکنن. (ضمنا طرف صحبتم با کسایی هست که این اخلاقو دارن، وگرنه اونایی کا واقعا از بارسا و بارسایی حمایت میکنن و روش تعصب دارن قابل احترام هستن. دمشون گرم❤💙)
چقدر حق گفته
اصن کلمه به کلمه ش حرف حقه
حق مسخره کردن هیچ کدوم از مربیای بارسا رو ندارید(به جز ستین)
واقعا پست فطرتی هست مسخره کردن سرمربی تیمی به بزرگی بارسا اونم بازیکن بزرگی مثل ژاوی که خودش از اسطوره هاست.. انتقاد همیشه جایز هست اما توهین و تمسخر نه!! خالی کردن پشت تیم و مربی اونم توسط دشمن قابل قبوله چون مافیای رسانه‌ای مادرید تا ابد از دست بارسا رنج خواهند کشید و بخاطر مواضع استقلال طلبانه کاتالان‌ها اونارو سیبل قرار میدن ولی هوادار باهوش به‌هیچ وجه خودزنی نمیکنه تا دشمن شاد کن بشه و اینو بدونید این بی احترامی ها به شدت از نظر روانی همه تیم رو از مدیریت تا کادر فنی تحت تاثیر قرار داده..
آفرین ، واقعا مثل یه روانشناس و رفتار شناس صحبت کرد ، هرچی گفت حق بود
مثالی که راجع به آنچلوتی زد هم درست بود ، بارسا و شخص لاپورتا باید تمام قد از ژاوی حمایت کنن و این رفتار بازیکنی که ژاوی رو هل داد رو محکوم کنن و پیگیری کنن و ساده ازش نگذرن ، شل بگیرن از فردا زیر گوشمونم میزنن !
والا بی شوخی همرو حق گفت ولی خب چی بگم والا
خدایی دوس ندارم بارسا و طرفداراشو مربیو اینارو کسی حتی کم مسخره کنه اما واقعا ژاوی در حد بارسا نیست حتی توی اوج تیم در حد تیمای بزرگ نبودیم اصلا ما به مربی نیاز داریم که اعتماد به نفسو به تیم برگردونه این ژاوی کلا همه چیزو گرفته از تیم ..حالا ما از تموم تیمای بزرگو کوچیک میترسیم
ژاوی بهترین گزینه هست بعضیا فقط طوطی وار ی حرفی میزنن
بیشتر هوادارای بارسا دقیقا مثل نود درصد اعضای این سایت فقط موج سواری میکنن اگه ی بازی رو پر گل ببریم ژاوی و بازیکنا میشن بهترین و اگه ی بازی رو ببازیم میشن بدترین
بازیکن دسته چهارمی جرات نداره سمت آنجلوتی بره چون کاریزما داره،آنجلوتی رو با این دلقک مقایسه نکن،این از اول یا چمن بهانه میکرد،یا آب و هوا،مصدومیت و این اواخر هم حمله رسانه ها رو دوساله هم بازی میگه در حال پیشرفتیم در حالی که چنان تر زده به زور تیم دسته چهارمی میبره یعنی خاک ...
ما هم نگفتیم چرا هر بازی با اختلاف ۴ تا نمی بری ما میگیم بابا دیگه جلوی تیم دسته چهارمی دیگه با تیم اصلی با اختلاف یه گل برنده میشیم
چرا همه تاکتیک های تیم توی سانتر خلاصه میشه که اصلا سر زنی نداریم و ....
اول اینکه قرار نیست هر بازیکنی که کریر خوبی داشته باشه حتما مربی خوبی باشه
دوم اینکه ژاوی درسته که امسال قطعا ضعیف تر از سال پیش بوده ولی خب به هر ترتیب تونسته تیم رو از اوضاع داغون زمان کومان و ستین در بیاره
به ژاوی انتقاد وارد هست ولی این بیشرفا دیگه از انتقاد هم گذشتن
رئال تو بازی با یونیون برلین با گل دقیقه آخری بلینگهام اونم تو برنابئو برد انتقاد که هیچ تمجیدم کردن اونوقت بارسا لاس پالماس رو با گل دقیقه آخری میبره چنان انتقاد کردن انگار ۴ هیچ باختیم😑
میگن زیبا بازی نمیکنه خب الدنگا وقتی از سر بی بازیکنی یه یه مهاجم ۱۶ ساله فیکس بازی میده توقع بازی زیبا و تیکی تاکا دارین؟؟؟
درسته ژاوی ضعیف کار کرده ولی نباید توی این فشار رسانه ای توقع زیادی داشت
با حرف هایش موافقم
وقتی رئال مادرید ۱ - ۰ آلاوز را با گل وازکز در دقیقه ۹۱ برد یا همین مایورکا به زور مایورکا را ۱ - ۰ بردند آن هم با گل رودیگر در دقیقه ۷۷ رسانه هیچی نگفتند یا مثل بازی با یونیون برلین بازی رفت لیگ قهرمان اروپا با گل دقیقه ۹۴ بلینگام که آن هم دروازه خالی بود بردند هیچی نگفتند امّا به بارسلونا که میرسد وضع فرق می کند
یه لحظه تیتر رو اشتباه خوندم خطری شد...😂
بعضی از هوادارا مثل موریانه میمونن . از تو دارن باشگاه رو نابود می‌کنن . من واقعا نمی‌دونم ، کجای دنیا ، هوادارش انتظار دارن تیمی که ۳ میل خرج کرده کلا تو این دنیا که همه چی با پوله، انتظار جام دارن ؟
الان که به قرعه آسون تو کوپا خوردیم. باز مادرید فشاری شروع به هجمه رسانه ای میکنه!
(مادرید مجاز از رسانه های مادریدیه)
هر وقت خواستید درباره گل نخوردن وبرد با اختلاف بالای دو حرف بزنید قبلش به پنیا که تو دروازه است و خط حمله نگاه کنید.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.