پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تزریق پول به بارسلونا : تودیبو مشتری اروپایی دارد

کد خبر : 143025  |  زمان ارسال : پنجشنبه 28 دی 1402

با توجه به شرایط مالی باشگاه، باشگاه بارسلونا به هر طریقی به دنبال تزریق نقدی به خزانه است. مذاکرات با یک سرمایه گذار جدید برای قرارداد بارسا استودیو در حال پیشرفت است، اما کاتالان ها می توانند منبع درآمد احتمالی دیگری را در روزهای آینده پیدا کنند.

 

بارسلونا تودیبو را در سال 2019 به خدمت گرفت، اما این مدافع هرگز واقعاً در این باشگاه قرار نگرفت و پس از دوران قرضی با شالکه، بنفیکا و OGC نیس، در تابستان 2021 با مبلغ 8.5 میلیون یورو به طور دائم با باشگاه دوم قرارداد امضا کرد.

 

تودیبو به یک ستاره تبدیل شده است

 

به عنوان بخشی از این قرارداد، بارسلونا همچنین بند فروش آتی 20 درصدی را برای مدافع فرانسوی تضمین کرد، به این معنی که یک پنجم هر مبلغ انتقالی که نیس برای او دریافت می کرد، دریافت می کند.

 

طبق آخرین گزارش اسپورت، بایرن مونیخ وارد رقابت برای جذب تودیبو از نیس شده است. مدافع سابق بارسلونا همچنین هدف نقل و انتقالاتی منچستریونایتد در لیگ برتر است.

 

نقل و انتقالات آتشین بارسلونا در راه است: اسامی خریدهای احتمالی!

 

مدتی است که شیاطین سرخ به دنبال جذب تودیبو هستند و اریک تن هاگ به دنبال تقویت‌کننده‌های دفاعی است.

 

تاتنهام نیز به ستاره فرانسوی علاقه مند بود، اما آنها از آن زمان رادو دراگوسین را به خدمت گرفتند.

 

با وجود اینکه بایرن مونیخ به تازگی از تاتنهام به خدمت گرفته است، بایرن مونیخ نیز به عنوان خواستگار ستاره سابق بارسلونا ظاهر شده است.

 

این پیشرفت برای بارسلونا تقویت خواهد شد زیرا آنها می خواهند از انتقال تودیبو سود ببرند. اگر نیس موفق شود او را با مبلغی در حدود 35 تا 40 میلیون یورو بفروشد، غول کاتالان مبلغی معادل 7 تا 8 میلیون یورو دریافت خواهد کرد که پاداش خوشایندی برای باشگاه خواهد بود.

نه تیم نیس۳۵ الی ۴۰ اینو میفروشه
نه بایرن این پول رو میده
بایرن یه مدافع مرکزی مستحکم میخواد مث آرائوخو
و اینکه تودیبو این قیمت نمی ارزه خیلی زیاد بخرنش ۲۰ الی ۲۵ میلیون یورو هست
الان همین رومیو، فره خیرونا یک غول میشه یا فران تورس،لوا، کونده، این مدت این همه بازیکن خریدیم ، چرا هنوز تیم نمی تواند خوب کار کنه ، مشکل از کادر فنی باید باشه، ژاوی توانایی بازی گرفتن از بازیکن رو نداره،
ایراد ساختاری داریم، هر بازیکنی که میاد ، معمولی نیشه، اول داخل بایرنرودورتموند اول بود اینجا چی ، کونده، دست برای ما خوب نبود توی ایندهوون داره می درخشه،ما بلد نیستیم از بازیکنان استفاده کنیم ،
دوساله مشتری داره اخرشم تو‌ نیس میمونه
هییی
۷ ۸میلیون یورو هم برامون شده ارزو
بازیکن احیا شده و فیزیک خوبی داره قبلا بی تجربه بود و اشتباه از طرف مدریت بارسا بود نه یک بازیکن ۱۸ ساله بنظرم رویا بافی بزاریم کنار و برشگردونیم حتی مسی رونالدو جوان تو تیم باشن با نیمکت خالی جامی بدست نمیاریم
چرا اکثر بازیکنان بنجلی که میفروشیم ستاره میشن؟!
چرا خیلی از بازیکنان ستاره ای که می‌خریم بنجل میشن؟؟!!!!!
مشکل کجاست؟!
با فروش = ریاد . گارسیا و مارتینز میتونیم دوباره به خدمتش بگیریم
موندو دپورتیوو = یوونتوس به جمع مشتری ها لوکاس برگوال اضافه شد . مشتری ها تا به الان ( یوونتوس . اینتر میلان . آینتراخت فرانکفورت . نیوکاسل یونایتد و بارسلونا ) . لعنت بهتون اگر این تلنت سوئدی نخرید .
چرا ما هر بنجلیو می‌فروشیم فن دایک میشه :/
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.