پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

توصیه مهم به ژاوی; این حرف آنچلوتی طلاست!

کد خبر : 144189  |  زمان ارسال : چهارشنبه 2 اسفند 1402
گاهی باید نیمه خالی لیوان را هم دید

خاویر بوش خبرنگار موندو دپورتیوو از ژاوی خواست تا دیدگاه کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید را در رابطه با نباختن دنبال کند.

 

تونی کروس شکستن رکورد ژاوی را جشن گرفت +عکس

 

 

او نوشت:


رئال مادرید در وایکاس به تساوی رسید و باید از کارلو آنچلوتی که همیشه جملات عالی بیان میکند ممنون بود.

 

او گفت:

برای قهرمانی در لیگ کافیست در بازی هایی که نمیتوانید برنده شوید, شکست نخورید.

 

به جای اینکه تمام امتیازات یک بازی از بین برود حداقل میتوان 1 امتیاز را با تساوی نجات داد و این یک واقعیت بزرگ است. به لطف تساوی مقابل رایو وایکانو, رئال مادرید همچنان این شانس را دارد تا در لیگ فراتر از 100 امتیاز برود.

 

بنابراین با نباختن در بازی هایی که نمیتوانید برنده شوید شما جام های زیادی کسب خواهید کرد. مانند اتفاقی که در فصل گذشته برای بارسلونا رخ داد.

 

در لیگ امسال اما تیم متوجه نمیشود که تساوی آنقدرها هم بد نیست و بارسا 3 شکست را به خاطر همین دیدگاه مقابل ویارئال, خیرونا و رئال مادرید در الکلاسیکوی رفت تجربه کرد درحالی که مقابل تیم آنچلوتی تیم برتر میدان بود - شاید تنها خیرونا در این بین به حقش یعنی برد رسید.

 

 

شکست مقابل ویارئال که یک فاجعه بود. بازی 3-3 مساوی بود و در دقیقه 90 یک پنالتی گرفته شد و VAR آن را رد کرد و در این زمان شما باید عقب نشینی کنید اما وقتی فکر میکنی باید هر طور شده برنده شوی و شکست میخوری این تبدیل به یک بحران میشود تا جایی که مربی اعلام میکند در تابستان تیم را ترک خواهد کرد.

 

اگر فقط بازی با ویارئال و رئال مادرید که جود بلینگهام در دقیقه 92 گل پیروزی را زد, با تساوی به پایان میرسد تیم اکنون تنها 4 امتیاز با رئال فاصله داشت. درست است که نمایش بارسلونا باز هم بد بود اما با این حال تیم برای قهرمانی شانس داشت. بنابراین کارلو درست میگوید.

اگر هم شکست میخورید نباید از تیم های دره پیتی مثل ژیرونا، بیلبائو و ویارئال 3 تا 4 تا 5 تا بخورید!! ژیرونا با تمام شایستگی هاش نشون داد اصلا تیمی نبود که بتونه بارسا ۴ تایی کنه چون یک مشت بازیکن معمولی دارن و شانس گل ما بیشتر بود. رفت و برگشت هم رئال نابودشون کرد
کارلو مربیه واقعا خوبیه و هرکس ازش نقد کنه و بگه نفهم و خر و اسکل و ...

مشکل از خودشه نه کارلو

شاید تیم حریف باشه ولی مربیه واقعا خوبیه چون کامنت ها و خیلی چیز ها درموردش شنیدم بودم بد میگفتن دربارش

اگه بخوایم صادق باشیم مربیه کامل و خوبیه !!
یاده استاد خیابانی افتادم
امسال اگر اين تيم بتونه دوباره خوب دفاع كنه بارسارو بردن سخت ميشه
ولي مشكل ما مربيه
كارلو آنجلوتي هاااااااا
اسمش رو كاميون نميكشه
پشت اين حرفش قهرماني هاي زيادي بعنوان ضمانت قرار گرفته
اگه بازیکنا گاوی طور بازی کنن صددرصد تیم نمیبازه ولی اگه روبرتو طور بازی کنن تیم همیشه بازندس
اگر ژاوی این حرف رو میزد رسانه ها و حتی هواداران جرش میدادن مطمئن باشید
مشکل اینجاست که همه از بارسلونا فقط پیروزی اونم با یه نمایش خوب میخوان
تو لیگ هر کشوری همیشه تیمی که بیشترین ثبات رو در طول فصل داشته باشه و بهترین تیم فصل باشه اول میشه اما در تورنومنت های حذفی مثل سی ال یا جام حذفی اینطوری نیست گاهی اماده ترین و بهترین تیم با یک بازی افتضاح، یه اشتباه بازیکن و کارت قرمز، یا بحران مصدومیت از تورنومنت کنار میره و لزوما بهترین تیم قهرمان نمیشه... رئال بارها قهرمان شده در حالی که بهترین تیم رقابتها نبوده... ما هم دو بار شایسته قهرمانی بودیم هم 2010 هم 2019... ما وقتی این همه لیگ بردیم یعنی ثبات هم در طول فصل داشتیم اما تو سی ال هرگز
شاشجلوتی حرف مفت زیاد میزنه سر نگریرا کم مونده خودشو پاره کنه بعد جوری فاز برمیداره ک انگار ب داوری اعتراض نمیکنه .بدبخت فصل پیش انقدری از داوری حرف زد ک پاره شد بعد ب ما میگه سطح پایین ک ب حق اعتراض میکنیم . تو بایرن و پاریس ک ریده بود مگه این ک تو همین تیم کثیف مادریدی جام بهش بدن .
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.