پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نامه سر گشاده خوان لاپورتا بعد از حضور 3 ساله در بارسلونا !

کد خبر : 144716  |  زمان ارسال : پنجشنبه 17 اسفند 1402

در 7 مارس، خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، سه سال از سمت خود را در باشگاه کاتالانی به پایان خواهد رساند و در نامه ای سرگشاده، این رئیس61 ساله، رویارویی خود را با شرایط کنونی و پیش بینی تحولات آینده، همراه با یک قاطعیت روشن کرد.

 

موندو دپورتیوو به نقل از او گفت:

بازیابی ورزشی، اقتصادی و نهادی باشگاه بارسلونا در حال انجام است زیرا ما بیش از هر زمان دیگری در برابر کسانی که می خواهند به ما آسیب برسانند متحد شده ایم. بارسا یک احساس غیر قابل تقلیل و شکست ناپذیر است. من می خواهم که بیش از هر زمان دیگری در دفاع از سپر، ارزش ها و تیم هایمان متحد بمانیم.

رئیس با تشکر از اعتماد هیئت مدیره به چشم انداز خود، تصریح کرد:

 

وعده بزرگ لاپورتا درباره آینده رونالد آرائوخو

 

بدون شک تیم در مسیر درستی قرار دارد و با شجاعت، این تیم قابلیت بازیابی از گذشته را دارد.      بدون شک، بارسا در مسیر درستی قرار دارد، نهاد قوی است، باشگاه به خوبی سازماندهی شده است و می‌توانیم تأیید کنیم که با استعداد، شجاعت، جسارت و حرفه‌ای بودن، باشگاه درست شده و بهبود یافته است.

لاپورتا خاطرنشان کرد که وضعیت در بارسلونا در طول سه سال بسیار بهتر شده است و مطمئناً این نتیجه شانس یا شانس نیست. در عوض، این تعهد همه افراد مرتبط با تیم است که باعث تحقق آن شده است.

وی خاطرنشان کرد:

 

در دیدار خوان لاپورتا با خورخه مندس چه گذشت؟

 

هیچ چیز حاصل شانس نبوده است، اما مجموع تلاش‌های زیادی برای پیروی از یک برنامه استراتژیک دقیق که هر هفته توسط مسئولان بخش‌های مختلف که یک سازمان متعهد به باشگاه را تشکیل می‌دهند، بررسی می‌شود.

لازم به ذکر است که زمانی که لاپورتا هدایت این تیم را بر عهده گرفت، بارسلونا با رکود مالی شدیدی روبرو بود به طوری که همه جا اشتباهات محاسباتی وجود داشت.

در این ایالت گفته می شود که اگر یک شرکت خصوصی بود، روند ورشکستگی شروع می شد، اما لاپورتا آن را محقق نکرد.

"زمانی که ما انتخاب شدیم، سرمایه شخصی باشگاه منفی بود و بدهی نجومی، با یک جزء بزرگ کوتاه مدت بود. علاوه بر این، یک کم ارزشی آشکار برای پروژه اسپای بارسا وجود داشت. عدم انجام تعهدات با نهادهای مالی و ورزشی. با این ارقام، یک شرکت خصوصی وارد پروسه ورشکستگی فنی می شد. اما ما از چنین تهدیدی کوتاه نیامدیم و تصمیمات شجاعانه گرفتیم.

رئیس از رشد بارسا در سه سال اخیر خوشحال است.

باشگاه اکنون در وضعیت مالی بهتری قرار دارد و درآمد بیشتر و هزینه کمتری برای دستمزد بازیکنان دارد. او همچنین تاکید کرد که بسیاری از شرکت های بزرگ می خواهند با بارسا شریک یا سرمایه گذار باشند.

علاوه بر این، او پس از صحبت در مورد چالش‌های آتی که بارسلونا با آن مواجه خواهد شد، گفت:

این طرح «بر اساس تسریع تجارت باشگاه برای تکمیل بهبود اقتصادی و تثبیت در خط اول ورزش جهان است.کمتر از ده ماه برای جشن گرفتن 125 سال تاریخ، هدف ما چیزی جز ادامه دادن به بهترین باشگاه چند ورزشی در جهان نیست.

او نوشت:

پروژه اصلی ماموریت ما اسپای بارسا است، با اسپاتیفای جدید نیوکمپ در راس آن، پروژه ای ضروری برای حفظ باشگاه بارسلونا در رهبری فوتبال جهان و تبدیل شدن به یکی از ستون های دوام اقتصادی باشگاه.

او در پایان با دعوت به اتحاد میان هواداران باشگاه نوشت:

من می‌خواهم در دفاع از سپر، ارزش‌ها و تیم‌هایمان متحدتر از همیشه بمانیم. لازم به یادآوری است که در فصل جاری هنوز اهداف زیادی در ورزش داریم. اینجا ما تا آخر می جنگیم. ما می‌توانیم برنده شویم یا می‌توانیم ببازیم، این بخشی از ورزش است، اما هرگز دست از کار نمی‌کشیم زیرا برنده شدن بخشی از جوهر رقابتی ما است.

لاپورتا : بسی چاق شدم در این سال سه ، تباس سایید مارو با فیرپلی
همیشه گفتم اینو بالای پنج شش سال گفتم مدیریت تیم بالاتر از بازیکن مربی و... مثال واضحش لاپورتاست و تیم بارسا ما قبل لاپورتا لاماسیا داشتیم بعدشم داشتیم ولی فقط در دوران لاپورتا لاماسیا به شکوفایی میرسه بنظر برخی شانسی ولی مدیریت موفق شانسی نیست ما با لاپورتا سه قهرمانی اروپا که تنها سه فصل با مسی بود در اوج بارسا و مسی تنها یک اروپا انقطاع نسلی از بین رفتن سبک بارسا از دست دادن جامها و رسیدن به مرز ورشکستگی حتی ۲۰۱۵ تلاشهای راسل بود جالبه لاپورتا در بین بارسایی مخالف داشته باشه تناقض قرن
بزرگواران لاپورتا تیم را با یک ملیارد و چهارصد ملیون بدهی تحویل گرفت و هنوز یک دلار از بدهیها را پرداخت نکرده چجوری براش پوئن مثبت حساب میکنید مطمئن باشید بعد رفتنش معلوم میشه بیشتر شدن
طرح ورزشگاه را هیئت مدیره ی قبلی کامل کرده بود این برا اینکه بگه کار منه یه تغییرات مختصر تو طرح ساختمان ایجاد کرد این فقط کارهای اجرایی طرح هیئت مدیره ی زمان بارتومئو را انجام داد که هر کسی بود انجام میداد پس اینم نکته ی مثبتی برا کارش نیست
اگه چیز دیگه ای ازش میدونید بگید
جونم رئیس با قدرت ادامه بده❤️
خدا کنه بعد این ویکتور فونت نیاد که بارسا رو به گا بده، مرتیکه فلج مغز
اساتید من خودمم خیلی از شرایط تیم خشنود نیستم ولی اینو بدونید لاپورتا تیم رو با بیش از ۱ میلیارد یورو بدهی تحویل گرفت
شاید با حرفم مخالف باشید ولی من اصلن از عملکردش راضی نیستم و دوست هم ندارم توی ریاست معدی دوباره مدیر شه
از وقتی که اومد جز بدبختی چیز دیگه ای به جا نزاشته☹️👎
بهترین مدیر تاریخ بعد پرز بوده ۱۰۰۰ درصد همه ی دوران اوج بارسا با ایشون بوده
بزرگترین اشتباه رد کردن مسی بود،چون حداقل تا ۴ سال دیگه مسی میتونست اقتصاد باشگاه رو از فرو پاشی نجات بده…
تو این سه سال بد نبودمثلا فقط مسی رفت بد بود
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.