پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

فابیان رویز : بازی با بارسلونا بسیار نزدیک و حساس خواهد بود ; کوبارسی شخصیت عالی دارد

کد خبر : 145198  |  زمان ارسال : پنجشنبه 2 فروردین 1403

فابیان رویز، هافبک پاری سن ژرمن و اسپانیا در مصاحبه با موندو دپورتیوو، از سه نوجوان بارسلونا، لامینه یامال، پائو کوبارسی و گاوی پیش از رویارویی دو باشگاه در لیگ قهرمانان اروپا تمجید کرد.

 

ما در حال حاضر در بارسلونا می بینیم که آنها چه نوع بازیکنانی هستند، آنها این را در هر بازی نشان می دهند. همچنین درست است که لامینه مدت طولانی تری اینجا بوده است، اما پائو کوبارسی تنها در چند بازی نشان داد که آماده بازی است. و حالا ما او را اینجا در تمرین دیدیم: خیلی خوب، خیلی آرام و امیدواریم به زودی اولین بازی اش را ببینیم زیرا فکر می کنم او می تواند بازیکن بزرگی برای آینده فوتبال اسپانیا باشد.

 

ترسناک ترین بازیکنان پاری سن ژرمن از نگاه هافبک بارسلونا

 

رویز همچنین در مورد غیبت گاوی مدعی شد که تیم ملی اسپانیا مشتاقانه منتظر بازگشت او از مصدومیت بود و گفت:

ما برای او آرزوی بهبودی سریع داریم زیرا می دانیم که او مشتاقانه منتظر بازگشت نزد ما است. او به عنوان یک بازیکن باورنکردنی است، اما به عنوان یک فرد حتی بیشتر از آن. من به اندازه کافی خوش شانس هستم که او را به خوبی می شناسم، زیرا او اهل شهر من است. ما با آغوش باز منتظر او هستیم.

 

لواندوفسکی: برای حذف پاری سن ژرمن باید از این هم بهتر باشیم

 

هافبک پاری سن ژرمن در مورد احتمال رویارویی با بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا، گفت:

ما می دانیم که بارسلونا باشگاه بزرگی است، آنها در آخرین مرحله لیگ عملکرد بسیار خوبی داشته اند و این یک بازی بسیار نزدیک خواهد بود که با جزئیات کوچک تعیین می شود. ما سعی خواهیم کرد به بهترین شکل ممکن برای آن آماده شویم و به بهترین شکل ممکن برسیم تا از پس آن برآییم.

وقتی از رویز پرسیده شد که چه چیزی بارسلونا را به یک تهدید تبدیل می کند، پاسخ داد:

علاوه بر این واقعیت که آنها بازیکنان با کیفیتی هم در دفاع و هم در حمله دارند، فکر می کنم آنها تیمی هستند که مالکیت توپ را دوست دارند. زمانی که آنها به مرحله نهایی زمین می رسند، بازیکنان بسیار سریع تک به تک دارند. آنها در خط حمله مهاجمانی دارند که می توانند گل های زیادی بزنند و خطرات زیادی ایجاد کنند. بیایید ببینیم چه اتفاقی می افتد، یک تساوی بسیار سخت و مساوی خواهد بود و ما باید سخت کار کنیم.

 

رسمی: تاریخ بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن مشخص شد!

 

در گذشته، رویز چه زمانی که در رئال بتیس و ناپولی بود، با انتقال به بارسلونا در ارتباط بود. وقتی از او پرسیده شد که آیا این شایعات صحت دارد یا خیر، پاسخ داد:

خب، آنها شایعه بودند. اما در نهایت پیوند شدن با تیم هایی مانند بارسلونا همیشه مایه غرور است که باید تحسین شود، اگرچه هیچ چیز مشخصی وجود نداشت. با وجود این، همیشه ارتباط با تیم های بزرگ نشانه بسیار خوبی است.

ستاره پاری سن ژرمن در پاسخ به این سوال که چه کسی را به عنوان الگوی در پست خود می بیند، یک بار دیگر پاسخ داد:

ژاوی هرناندز.

وقتی از رویز خواسته شد نام بازیکنی را که به پاری سن ژرمن می برد، بگوید:

"گاوی که اهل شهر من است.

فابیان خیلی دوست داشتم بیاد بارسا
دوستان دارم از این تعریف ها کم کم میترسم. اون جوونه و هیجانی درست مثل بقیه آدم ها و اون ها دارن با رسانه ،روی روان و هیجانش تاثیر غیر مستقیم میذارن.
امیدوارم هیچ کدوم از بازیکنان بارسلونا آسیب نبینن که با خیال آسوده پاریس عن رو حذف کنیم و به نیمه نهایی چمپیونزلیگ برسیم. به امید قهرمانی بارسلونا در چمپیونزلیگ امسال.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.