پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نگرانی از اوباش‌گری وینیسیوس

کد خبر : 145360  |  زمان ارسال : چهارشنبه 8 فروردین 1403
گزارشی از اسپورت

وینیسیوس جونیور در بازی اسپانیا مقابل برزیل در سانتیاگو برنابئو بار دیگر قهرمان داستان بود و با هل دادن لاپورته باعث شروع یک درگیری شد.

 

خبرنگار اسپورت صداقت رئال مادرید در نژادپرستی علیه وینیسیوس را زیر سوال بُرد!

 

نمرات بازی اسپانیا 3-3 برزیل: نگاهی به آمار و ارقام لامینه یامال!

 

 

این منبع مدعی شده که در ماه های اخیر باشگاه رئال مادرید به همراه متخصصان و روانشناسان تلاش کردند تا برای وینیسیوس راه حلی پیدا شود چرا که او یک تکه از پازل تمام دعواها در مسابقات بوده است.

 

اما حالا همه چیز به سطح بالاتری رسیده و اوضاع نگران کننده شده است. در اسپانیا همه دیدند که این بازیکن برزیلی چطور اشک میریزد و همه نیز خواهان مبارزه با نژادپرستی شدند. با این حال او به ملی پوشان اسپانیا حمله میکند و هم تیمی هایش را نیز به چالش میکشد.

 

 

آغاز درگیری که فیلم آن قرار گرفته از ضربه اندریک به کوکوریا بود و سپس وینیسیوس از پشت سر به صورت ناجوانمردانه لاپورته را هل میدهد. لاپورته با بازنشر فیلم دعوای وینیسیوس نوشت" شاید او میخواست برقصه؟"

 

 

 

او همچنین درگیری نیز با موراتا داشت که با واکنش نیمکت اسپانیا مواجه شد. مهاجم اسپانیایی به وینیسیوس یادآوری کرد که اینجا خاک اسپانیا است و این هم یک بازی دوستانه است. در نهایت مشکل حل شد!

 

مقایسه کارت قرمز ویتور روکه و وینیسیوس جونیور

 

وینیسیوس جونیور با یک پیام باشگاه آلمریا را ترول کرد!

 

اسپورت میگوید دشمن شماره 1 وینیسیوس خودش است چرا که تبدیل به یک پای تمام دعواها شده و تصاویری که از او منتشر میشود بیشتر باعث دشمنی با او میشود.

 

اگرچه وینیسیوس موفق شده هواداران رئال و خیلی ها را در بحث نژادپرستی با خود همراه کند و موضوع محکومیت نژادپرستی غیرقابل مذاکره است اما نگرش دعوا و اوباش‌گری بحثش فرق میکند. این چیزی است که در ماه های گذشته بارها مشاهده شده و حتی در مسئولان این باشگاه مادریدی را نیز نگران کرده است.

 

9 هفته به پایان فصل لالیگا باقی مانده و وینیسیوس باید در زمین های مثل مایورکا, گرانادا و ویارئال بازی کند. اینها استادیوم هایی هستند که این بازیکن برزیلی هدف شماره 1 هواداران و دشمن آنها حساب میشود. به خصوص با اتفاقاتی که دیروز در برنابئو رخ داد و او هواداران اسپانیا را نیز عصبانی کرد.

 

آقا تو رعال رودیگر که هست سیاه پوسته داره یه تنه دفاع رعال رو حفظ میکنه همراه با میلیتا جود هست که تو صدر جدول گلزنانه رودیگو هست که تو ۶۷ ثانیه تونست گل بزنه و کامبک بزنه رعال این اخلاقا که وینی نشون میده به خواطر تربیت خانواده هست وگرنه سطح بازی کروس رو تو عربستان ببینید هر بار که توپ میرسید همه سرو صدا میکردن اما پاساش بازم دقیق بود امیدوارم این به خودش بیاد و مثل بقیه برزیلی ها به فاک نره
تمام چیزایی که میتونم بهش بگم نمیشه نوشت نژاد پرستی نیست ولی اخه ..... تو میای گریه میکنی بهد گندش در میاددوربین نت فیلیکس اونجا بوده شعار بازی میشه یه چیزی علیه نژاد پرستی بعد بازیکنای اسپانیا ازت حمایت میکنن دعوا میکنی؟ واقعا ... تو دهنت
این دیگه خوارش از خودشه.اوایل درسته نامردی میکردن در حقش.اما جایه اینکه کاری کنه خود به خود مردم حمایتش کنن هر سوراخی پیدا میکنه غارش میکنه.من تو بحث نژاد پرستی تا اونجا که سنم قد میده و دیدم هیچ کسی رو اندازه بالوتلی اذیت نکردن.برعکس این وینی ساکتر بود وکاری نمیکرد.تو چند بازی انقدر بهش دری وری گفتن که گریه کرد.فوتبالش عالی بود.اماجماعت گاومغز خراب کردن دورانه فوتبالشو.انقدر فشار روحی بهش اوردن تمرکز100 درصد نداشت تو زمین.خودش گفت میخام جایی فوتبال بازی کنم که کسی به رنگه پوستم کاری نداشته باشه
فک کنم میمونیوس از سیرک زغال اخراج شده
اصلا به این دلقک نباید توجه کرد حیفه با این دهن به دهن شدن
بازیکنه خوبیه تو این سن و سال.اعتماد به نفسش نسبت به سنسش بالاست.اما همین حسنش میتونه بشه ضعفش.ببینید مسی تو زمین کار عجیب غریب نمیکرد که بازیکنارو دریبل بزنه.با ساده ترین حرکتا همه رو قهوه ای میکرد.نه مثل اون رونالدو که واسه یه دریبل کلی ادا اصول درمیارد بعضی وقتام همین ادا اصولش تو دریبل زدن میشد سوژه توپو میداد شوهر.مسی اروم راحت خیلی ریلکس پنج شیش نفرو دریبل میزد.یامال از الان یکم زیاد براش این جور بازی کردن.بهش عادت کنه کیفیته بازیش پایین میاد.الگوش مسیه سبک بازیش رونالدویی.جور نمیاد.
آقا میگن کرم از خوده درخته دقیقا درمورد وینی صدق می‌کنه خوب بچه بازیکن به این خوبی یه کم آروم باش الان ما خودمون یامال رو داریم که خیلی بهتر از تو هست و اینهمه تو بازیها میزننش بعد اون میاد مسه تو اینکارا رو بکنه تازه اگر به نژاد پرستی هم باشه یامال هم رنگین پوسته ولی چون سرش تو کار خودش هست کاری بهش ندارن پس نه بشین گریه کن و آنقدر هوچی بازی کن و بازی تو بکن ولی بی حاشیه ببین مردم عاشقت نمیشن اصلا مسه رونالدینیو خودمون مگه کسی به شکل و ظاهرش کاری داشت ولی تمام دنیا عاشقش بودن
اگه به رنگ پوست و چهره است که دمبله بدتر از وینیه
وقتی به درون خودت خیانت میکنی و عشقه بچگیت و به پول میفروشی،نشون میده شخصیت بی ثباتی داری
همون ریال و هوادارا یه روزی از خجالتت درمیان🤡
این مردک هر غلطی میکنه
بعد میره گریه میکنه میگه من مظلومم
وینیسیوس هر غلطی دوست داره میکنه و پشت رنگین پوست بودنش مخفی میشه
حالا همین دیروز رو بببنید
بازی دوستانه بود،اصن بخاطر همین موضوع نژاد پرستی
۳ تا جنجال درست کرد
با این کاراش هم خودش رو هم رئال رو بدبخت میکنه، از ما گفتن
ببینید کی گفتم با اومدن امباپه رئال صیک وینی رو میزنه احتمالا بره پی اس جی بعدشم انقد برا خدش حاشیه درست میکنه بگا میره
بهتون قول میدم فوتبالش تا ۳۰ سالگی تموم میشه
کسی که کو.نش میخاره چارش فقط چمبر خیاره🤣🤣🤣
بعد از اومدن امباپه بدتر شده احتمالا بره
دو روز بدینش دسته رودیگر ادمش میکنه
وینیسیوس فقط داره نون اشک ریختن به خاطر نژاد پرستی رو میخوره
دلقک وحشی تو هر مسابقه داره پاچه همه رو میگیره و بعدش میخواد بگه تقصیر خودش نی و بقیه باهاش لجن
باید یه تنبیه درست و حسابی بشه تا یاد بگیره اینجا اروپاست و محل دوزاری خودشون تو برزیل نیست که هر کاری میخواد بکنه
اوسگول عقب افتاده خودشو زده به اون راه و این ها همه از عقده های درونش و بیشتر از همون بحث های نژاد پرستی هست که خودش بیشتر کشش میده و نمیزاره تموم شه
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.