پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مسی با بارسلونا ۱۵ ساله شد

کد خبر : 40552  |  زمان ارسال : شنبه 28 شهریور 1394

مسی در سال 2000 درحالیکه تنها 13 سال سن داشت به آکادمی لاماسیا پیوست. او پانزدهمین سال حضور خود در آبی اناری ها را جشن گرفت و با پیراهن این تیم توانسته همه افتخارات ممکن را به دست آورد.

۱۵ سال پیش لیونل مسی درحالی که تنها ۱۳ سال سن داشت و از نقص هرمون رشد رنج می برد با اسپانیا رفت و باشگاه بارسلونا قبول کرد که هزینه درمان این اعجوبه تاریخ فوتبال جهان را پرداخت کند. در آن زمان نه مسی و نه سران بارسلونا نمی دانستند که این بازیکن روزی دنیای فوتبال را به تسخیر خود درمی آورد.

الان از پیوستن مسی به آبی-اناریها ۱۵ سال می گذرد و این ستاره آرژانتینی توانسته همه افتخارات را با این تیم اسپانیایی به دست آورد و محبوب ترین بازیکن تاریخ این باشگاه به شمار می آید.

هر چند لوئیس انریکه سرمربی بارسلونا بعد از دیدار تیمش برابر رم در لیگ قهرمانان اروپا یک روز استراحت به بازیکنان داد اما مسی صبح همان روز تصمیم گرفت که به محل تمرین باشگاه برود و دو ساعت را به تمرین کردن بپردازد تا آمادگی خود را حفظ کند.

مسی در فصلی که گذشت عملکرد خیره کننده در بارسلونا داشت و موفق شد که سه گانه فوتبال اروپا و اسپانیا را به دست آورد اما در فصل جاری از روزهای اوج خود فاصله گرفته و در چهار بازی( سه بازی در لیگا و یک بازی در لیگ قهرمانان اروپا)تنها یک گل به ثمر رسانده است.

مسی چند هفته قبل با اختلاف بسیار زیادی نسبت به رونالدو و لوئیس سوآرس به عنوان بهترین بازیکن فصل قبل فوتبال اروپا انتخاب شد. او شانس نخست کسب توپ طلا ۲۰۱۵ است و به عنوان خیلی زیاد برای پنجمین بار در تاریخ خود این جایزه را به دست خواهد آورد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.