پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش: نحوه تقسیم پاداش 18 میلیونی آبی اناری ها

کد خبر : 51113  |  زمان ارسال : شنبه 25 اردیبهشت 1395

 

اختصاصی / بنابر گزارشات منتشر شده، بازیکنان بارسلونا آماده سهیم شدن پاداش 18 میلیون یورویی بابت شکست دادن گرانادا هستند.

 

آبی اناری ها تنها با برتری مقابل گرانادا در صورت پیروزی رئال مادرید قادر به فتح لالیگا خواهند بود که باتوجه به 21 گلی که در 4 دیدار اخیر لالیگا به ثمر رسانده اند و دروازه خود را نیز بسته نگه داشته اند، به نظر می رسد که از هم اکنون باید به فکر تقسیم کردن پاداش پیروزی بر گرانادا باشند.

 

سفر به استادیوم لوس کارمنس تیم گرانادا که بی شک با چمنی بلندتر از میل بارسلونا و زمینی خشک و آبیاری نشده صورت گرفته است، زمینی خواهد بود که تکلیف قهرمانی بارسلونا را در لالیگا مشخص خواهد نمود و علاوه بر انگیزه فوق العاده قهرمانی در لالیگا و کسب روحیه برای فینال کوپا دل ری، پاداش 18 میلیون یورویی باشگاه بارسلونا در صورت پیروزی بر گرانادا نیز، انگیزه مضاعف دیگری خواهد بود.

 

طبق گزارش خاویر میگل از اسپورت:

 

تقسیم بندی این پاداش به صورتی است که لیونل مسی و نیمار پاداشی بین 750 هزار تا یک میلیون یورو بابت فتح لالیگا دریافت خواهند کرد. بازیکنان سطح دومی چون آندرس اینیستا، پیکه، سوارز و دنی الوز نیز درحدود 650 هزار پوند خواهند گرفت و پس از آن، پاداش بازیکنانی که کمتر بازی کرده اند 300 هزار پوند خواهد بود.

 

 

طبق گزارش میگل، قهرمانی در کوپا دل ری 7 میلیون یورو پاداش مضاعف را درپی خواهد داشت و این به این معنی می باشد که پاداش آبی اناری ها با فتح دو جام لالیگا و کوپا دل ری، به 25 میلیون یورو خواهد رسید.    

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.