پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش ویژه : بارسلونا جوان شد !

کد خبر : 54302  |  زمان ارسال : جمعه 1 مرداد 1395

اختصاصی بارسا نیوز - باشگاه بارسلونا اقدام به خرید بازیکن دیگری کرده است که او نیز هم سن 3 بازیکن دیگری است که در تابستان راهی نیوکمپ شده اند .

 

بارسلونا تابستان امسال یک تصمیم ویژه گرفت . باشگاه کاتالان دوباره اقدام به خرید بازیکنان جوان در نقل و انتقالات تابستانی کرد .

 

آندره گومز چهارمین خرید تابستانی بارسلونا است که 22 سال سن دارد . بارسلونا پیش از آندره گومز اقدام به خرید دنیس سوارز , ساموئل اومتیتی و لوکاس دینیه کرد .

 

با ورود رابرت فرناندز به عنوان مدیر ورزشی در بارسلونا شاهد تغییر در نقل و انتقالات نیوکمپ بودیم .  عملکرد او به خوبی نشان میدهد تلاش او کاهش میانگین سنی تیم اول است .

 

آندره گومز چند روز پس از آن به بارسلونا پیوست که لوکاس دینیه یکی از خرید های جدید بارسلونا تولد 23 سالگی خود را جشن گرفت .

 

با خرید گومز حالا بارسلونا تنها نیاز به یافتن یک مهاجم برای نیمکت ام اس ان دارد .

 

فرناندز , گابریل ژسوس مهاجم جوان پالمیراس را میخواهد که البته جوان تر از بازیکنان دیگر خریداری شده است . اگرچه خرید این برزیلی به دلیل قدرت اقتصادی بالای منچستر سیتی کمی بعید به نظر میرسد .

 

لوسیانو ویتو دیگر گزینه ی بارسلونا برای خرید است که 22 سال سن دارد و باشگاه فعلی او اتلتیکو مادرید می باشد . اگر بارسلونا او را خریداری کند هر 5 بازیکنی که تابستان به نیوکمپ پیوسته اند 22 ساله خواهند بود .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.