پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش ویژه : داستان اجازه ی بارسلونا به رئال مادرید برای خرید آسنسیو چه بود ؟

کد خبر : 55439  |  زمان ارسال : دوشنبه 1 شهریور 1395
این داستان واقعیست هر چند خنده دار به نظر میرسد !

اختصاصی بارسا نیوز - باشگاه بارسلونا در سال 2014 نزدیک به امضای قرارداد با بازیکن مایورکا قرار داد !

 

به گزارش اسپورت , مارکو آسنسیو در حال اثبات توانایی هایش در رئال مادرید و تبدیل به ستاره ی این تیم است . پس از گلزنی در سوپرجام اروپا برابر سویا این هافبک بار دیگر گل زد و این بار برابر رئال سوسیداد از هفته ی اول لالیگا !

 

آسنسیو نزدیک به امضای قرارداد با بارسلونا و پوشیدن پیراهن این تیم در تابستان 2014 بود . توافق بین دو باشگاه انجام گرفته بود و این بازیکن از بابت پیوستن به بارسلونا بسیار خوشحال و حتی در منطقه ی کاستیدفلس شهر بارسلونا نیز یک خانه برای خود پیدا کرد . دو سال قبل او یکی از جوانان آینده دار فوتبال اسپانیا بود . در نتیجه تیم های زیادی به دنبال او بودند .

 

اما بارسلونا اول صف برای خرید قرار داشت . حتی اگر اختلاف نظراتی بین دو باشگاه وجود داشت اما بارسلونا آماده بود 4.5 میلیون یورو هزینه ی خرید را به مایورکا بپردازد .

 

مشکل چه بود ؟

اما مشکل این بود که آبی و اناری های کاتالان میخواستند این رقم را یکجا پرداخت نکنند و بیشتر آن در قالب متغییر ها در قرارداد باشد . آنتونی زوبی زارتا و آنتونی روسیچ کوتاه نمی آمدند !

 

مذاکرات خراب شد . روسیچ نمیخواست 4.5 میلیون را یکجا برای آسنسیو پرداخت کند و از پرداخت 5.5 میلیون یورو برای داگلاس ( 1.5 میلیون در متغیر ) خوشحال بود .

 

در دو سال داگلاس تبدیل به اسفناک ترین خریدهای تاریخ باشگاه شده است . در حالی که آسنتسیو حالا 20 میلیون یورو ارزش دارد و در تیم اصلی رئال مادرید به میدان میرود و با گلزنی باعث تعجب میشود .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.