پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رابرت فرناندز تلاش برای جذب پاکو الکاسر را تایید کرد ! (مصاحبه)

کد خبر : 55618  |  زمان ارسال : جمعه 5 شهریور 1395
مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا تایید کرد که پاکو الکاسر آخرین هدف نقل و انتقالاتی بارسلونا قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات می باشد.

اختصاصی بارسانیوز - بارسلونا که از چندی پیش و پس از ناکامی در جذب مهاجمان جوان المپیک برزیل به دنبال خرید پاکو الکاسر می باشد، بسیاری از مسیر خرید این مهاجم 22 ساله را طی کرده که تنها مخالفت مدیران باشگاه والنسیا برای تکمیل این انتقال مانع اصلی این انتقال است.

 

علی رغم اینکه بارسلونا با ریاست باشگاه والنسیا برای انتقال پاکو الکاسر و همچنین شخص بازیکن به توافق دست یافته، اما مدیران باشگاه حاضر به فروش مهاجم جوان خود نمی باشند ولی با این حال رابرت فرناندز تایید کرد که همچنان به تلاش خود برای جذب الکاسر ادامه خواهند داد.

 

طبق گزارش اسکای اسپورتس، رابرت فرناندز در پاسخ به این سوال که آیا فعالیت بارسلونا در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان 2016 پس از فروش براوو و جذب سیلسن به پایان رسیده است، بیان کرد:

 

نه، هنوز یک هدف دیگر باقی مانده است که خرید مهاجم چهارم می باشد که ان یا پاکو الکاسر است یا هیچ کس. او بازیکنی است که علاقه زیادی برای جذب او داریم و به همی دلیل در حال تلاش جهت جذبش هستیم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.