پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اطمینان خاطر رابرت فرناندز از تمدید قرارداد با لوئیز انریکه؛ (مصاحبه)

کد خبر : 55820  |  زمان ارسال : پنجشنبه 11 شهریور 1395
علی رغم اینکه تنها یکسال از قرارداد لوئیز انریکه با بارسلونا باقی مانده است، این سرمربی اسپانیایی از تمدید قرارداد خود در این تابستان امتناع کرد.

اختصاصی بارسانیوز - علی رغم نپذیرفتن مذاکرات برای تمدید قرارداد توسط لوئیز انریکه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، رابرت فرناندز مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا نسبت به ادامه همکاری با انریکه اطمینان دارد.

 

رابرت فرناندز مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا در طی کنفرانس خبری امروز خود به صحبت در مورد تمدید قرارداد انریکه نیز پرداخت و اعلام کرد که جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد و تمدید قرارداد در زمان مناسب صورت خواهد پذیرفت.

 

طبق گزارش اسپورت، رابرت فرناندز در پاسخ به تعویق افتادن امضای قرارداد جدید توسط انریکه اینگونه پاسخ داد:

 

من لوئیز را با شور و اشتیاق فراوانی در حال کار می بینم اما تمدید قرارداد در زمان مناسب خود انجام خواهد گرفت. همیشه شرایطی در بارسلونا وجود دارد که نیاز به برطرف شدن داشته باشند که تمدید قرارداد سرمربی نیز یکی از مهم ترین آن هاست و لحظه مناسب برای این کار نیز فرا خواهد رسید به صورتی که ما همواره بهترین نگاه و چشم انداز را در این خصوص خواهیم داشت. مهم ترین چیز این است که مربی با آرامش به کار و تفکرات خود در فصل جاری بنگرد. من نیز بابت تمدید قرارداد انریکه و وضعیت کاملا آرامش دارم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.