پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دیلی رکورد؛ مسی بازی مقابل سلتیک را نیز از دست خواهد داد !

کد خبر : 55960  |  زمان ارسال : دوشنبه 15 شهریور 1395
لیونل مسی که پس از انجام بازی آرژانتین مقابل اروگوئه با به ثمر رساندن تک گل پیروزی بخش تیمش به بارسلونا بازگشت، امروز مورد تست پزشکی قرار می گیرد.

اختصاصی بارسانیوز - لیونل مسی ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا که پس از آسیب دیدگی در دیدار مقابل اتلتیک بیلبائو روانه کشورش جهت انجام دیدارهای مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه شده بود، پس از انجام بازی مقابل اروگوئه، به دلیل درد از ناحیه کشاله ران به بارسلونا بازگشت تا در دیدار چهارشنبه کشورش مقابل ونزوئلا حضور نداشته باشد.

 

طبق گزارش دیلی رکورد، لیونل مسی برای رهایی کامل از درد کشاله ران، بازی مقابل آلاوز را در روز شنبه از دست خواهد داد و این احتمال وجود دارد که حتی اولین دیدار بارسلونا در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا مقابل سلتیک را نیز از دست دهد.

 

طبق گزارش منابع اسپانیایی نیز استراحت مسی در بازی های ملی، بهترین تصمیم برای آمادگی او برای بازی مقابل سلتیک بیان شده است که بدین ترتیب به نظر می رسد که حضور مسی مقابل سلتیک در ابهام قرار دارد. لیونل مسی امروز مورد تست های پزشکی برای مشخص شدن نهایی وضعیت خود قرار می گیرد تا مدت دوری او از میادین اعلام گردد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.