پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آلن هالیلوویچ ، ستاره ای که در حال نابود شدن است !

کد خبر : 59182  |  زمان ارسال : پنجشنبه 27 آبان 1395
وضعیت آلن هالیلوویچ خیلی نگران کننده است .

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش های Goal ، در ماه های گذشته این استعداد آینده دار با مبلغی به ارزش 5 میلیون به مدت 4 سال راهی هامبورگ آلمان شد سران باشگاه آلن را به لیگ آلمان فرستادند تا بتواند پیشرفت کند اما در حال حاضر فوتبال این بازیکن در حال نابود شدن است گفتنی است که بارسا میتواند با پرداخت 10 میلیون یورو آلن را راهی نیوکمپ کند .

 

آلن هالیلوویچ بازیکنی است که اکثر کارشناسان فوتبال جهان اعلام کرده بودند که آینده ای درخشان در انتظار وی است اما حالا در باشگاه هامبورگ استعداد این بازیکن در حال نابود شدن است و سران باشگاه بارسلونا نگران وضعیت وی هستند .

 

مشکلات آلن از کجا شروع شد :

در ابتدای فصل آلن یکی از بازیکن های ثابت تیم بود و برونو در آن زمان در فاز های هجومی از این بازیکن استفاده میکرد اما بعد از برکناری سرمربی وضعیت آلن بد شد زیرا سرمربی جدید هیچ علاقه ای به فوتبال هجومی ندارد و ترجیح میدهد از آلن در فاز های دفاعی استفاده کند از همین رو بارسا میخواهد آلن را از این وضعیت نجات دهد و او را راهی فوتبال اسپانیا کند تیم های سویا و ویارئال خواهان او هستند .

 

http://images.performgroup.com/di/library/GOAL_INTERNATIONAL/7d/6e/alen-halilovic-hamburg-bundesliga_1kw5cqr7wi4zj110v563sz986n.jpg?t=1872977063&w=620&h=430

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.