پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیغام ویژه لوئیس سوارز به برندان راجرز!؛ از سلتیک پارک استارت می زنیم!

کد خبر : 59424  |  زمان ارسال : سه شنبه 2 آذر 1395
لوئیس سوارز معتقد است که بارسلونا سلتیک را از لیگ قهرمانان حذف خواهد کرد و از این بابت ابراز شرمندگی از مربی سابق خود کرد.

اختصاصی بارسانیوز - بارسلونا فرداشب در سلتیک پارک مهمان تیم اسکاتلدی سلتیک خواهد بود که هدایت آن را برندان راجرز برعهده خواهد داشت. سلتیک که هم اکنون شانسی برای صعود از گروه خود ندارد در فمر صعود به لیگ اروپاست که سوارز درخصوص این بازی و شرایط سلتیک صحبت کرد.

 

لوئیس سوارز در گفت و گو با روزنامه اسکاتلندی دیلی رکورد بیان کرد:

من فکر می کنم که سلتیک با برندان راجرز به صورت پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا حاضر شود. او هم اکنون در حال پیاده کردن ایده های خود است و تیمش در سطح بالایی بازی می کند. آن ها بهبود خواهند یافت. بازیکنان بزرگ مشتاق بازی کردن برای راجرز هستند. من فقط می توانم چیزهای خوب در مورد راجرز بگویم چون در پیشرفت من به عنوان مربی خیلی نقش داشت و مهم بود. او به عنوان مربی سلتیک نیز موفق بوده است.

 

لیونل مسی-سوارز-نیمار

 

لوئیس سوارز در ادامه با ابراز شرمندگی برای راجرز گفت:

اما لیگ قهرمانان دیگر جای برای ابراز علاقه نیست. هدف ما این است که مقابل سلتیک پیروز شویم و می خواهیم پیروزی های مجدد خود را مقابل سلتیک اغاز کنیم. می دانیم که بازی در استادیوم سلتیک آسان نیست چون هواداران بسیار پرشوری دارند و تحت هدایت راجرز نیز با کیفیت تر شده اند ولی مااعتماد به نفس لازم برای پیروزی را داریم. باخت مقابل منچستر سیتی در بازی قبلی برای ما خوب نبود ولی ما آرامش خود را حفظ کرده ایم. ما هنوز هم می توانیم صدرنشین گروه شویم و مهم تر از همه اینکه سرنوشت ما در دستان خودمان است چون اگر هر دو بازی بعدی را پیروز شویم، صدرنشین گروه خواهیم شد. 

لوئیس سوارز

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.