پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه: واکنش بارسلونایی ها از جو وحشتناک سلتیک پارک !

کد خبر : 59429  |  زمان ارسال : سه شنبه 2 آذر 1395
بارسلونا در پنجمین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در سلتیک پارک مهمان نماینده اسکاتلند خواهد بود.

اختصاصی بارسانیوز - آبی اناری ها فرداشب از ساعت 23:15 دقیقه مقابل شاگردان برندان راجرز صف آرایی خواهند کرد و به خوبی می دانند که علی رغم برتری با 7 گل در بازی رفت در نیوکمپ، شرایط در سلتیک پارک با گنجایش 60 هزار و 411 نفر متفاوت خواهد بود که از نظر هواداران سلتیک به بهشت این تیم اسکاتلندی ملقب است چون با جو پرشور خود توانسته اند تیم های بزرگی را در ان از پای درآورند که بارسلونا نیز در سال 2012 به این سرنوشت دچار شد.

 

از این رو وب سایت رسمی باشگاه بارسلونا به مناسبت دیدار دو تیم در سلتیک پارک، صحبت های چندتن از بازیکنان بزرگ باشگاه را درخصوص بازی در این استادیوم منتشر کرد.

 

ژاوی هرناندز:

من فکر نمی کنم که در جایی جوی به پرشوری هواداران سلتیک دیده باشم. وقتی که ما به سلتیک پارک پا گذاشتیم، جوی که ان ها برای تیم خودشان ایجاد کرده بودند باورنکردنی بود. به عنوان بازیکن به هیچ وجه به یاد داشتن این نکته که چه تعداد در بازی های بزرگ باز کرده اید کارساز نیست چون جو موجود در آنجا همیشه وحشتناک است.

 

لیونل مسی پس از بازی سال 2013:

من بابت بازی در استادیوم های بزرگ خوش شانس بوده ام ولی هیچ کدام از آن ها با استادیوم سلتیک قابل مقایسه نیست. من یک پیراهن از سلتیک در خانه خودم دارم. بازی مقابل سلتیک خاص بود و همواره در ذهن خواهم داشت.

 

آندرس اینیستا پس از شکست سال 2012:

من بازی های زیادی برای اسپانیا و بارسلونا بازی کرده ام اما هیچ کجا هوادارانی به مانند هواداران سلتیک را ندیده ام. آن ها شگفت انگیز بودند چون حتی یک ثانیه هم آرام نمی گرفتند. آن ها بسیار خاص هستند به صورتی که باشگاه و بازیکنانشان می توانند به داشتن ان ها افتخار کنند. آن ها بهترین و وحشتناک ترین جوی را درست کرده بودند که من تابحال دیده ام.

 

جرارد پیکه پس از آخرین سفر به گلاسکو و استادیوم سلتیک پارک در پیامی توییتری:

هیچ کلمه ای برای توصیف جو سلتیک پارک ندارم.

 

اما لوئیز انریکه اولین تجربه خود را در این استادیوم کسب خواهد کرد. زمانی که بارسلونا در فصل 2003/04 مقابل سلتیک قرار گرفت، انریکه به عنوان یک بازیکن محروم بود و نتوانست این جو را تجربه کند و به همین دلیل انریکه برای رفتن به این استادیوم بسیار علاقه مند است:

ما بابت به دست آوردن فرصت بازی در یکی از مهم ترین و وحشتناک ترین استادیوم های اروپا خوشحالیم که در آن هواداران حمایت کاملی از تیم خود می کنند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.