پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کنفرانس مطبوعاتی راجرز: آن 7 گل نشان احترام ما به بارسلونا بود !

کد خبر : 59462  |  زمان ارسال : سه شنبه 2 آذر 1395
برندان راجرز سرمربی سلتیک نتیجه بازی رفت را نشان احترام تیمش به بارسلونا دانست.

اختصاصی بارسانیوز - برندان راجرز که به همراه تیمش در دیدار رفت مقابل بارسلونادر نیوکمپ با 7 گل مغلوب شد، اعتقاد داشت که بازیکنانش از آن شکست درس گرفته اند و قطعا تیمی متفاوت خواهند بود.

 

طبق گزارش وب سایت گل؛ برندان راجرز درخصوص نتیجه بازی رفت و دیدار فرداشب بیان کرد:

 

ما به آن ها احترام بیش از اندازه ای با ارائه بازی تهاجمی گذاشتیم ولی درنهایت نتیجه کسب شده تلخ و ناامید کننده بود. جنبه های زیادی از بازی وجود داشت که ما آن ها را یاد گرفتیم. آن بازی درسی برای ما شد. یاد گرفتیم که باید شجاع باشیم و بازیمکنان نیز از آن روز تاکنون نشان داده اند که از آن بازی درس گرفته اند. یک دیدار سخت در برابر تیمی باکیفیت داشتیم تیمی که در بالاترین کلاس جهانی فوتبال بازی می کند و آن هم در خانه خودش. اما هم اکنون من امیدوار هستم که عملکرد متفاوتی از خودمان نشان دهیم.

 

ما باید مبارزه کنیم و آنچه که می توانیم انجام دهیم اطمینان داشته باشیم تا آن ها را متوقف کنیم هرچند که می دانیم کار دشواری است. آن ها تیمی هستند که می توانند زیر فشار زیاد نیز بازی خودشان را انجام دهند پس ما باید بهترین عملکرد خودمان را ارائه کنیم. همچنین به کمی شانس هم نیازمندیم تا از فرصت های خود بهره ببریم. ما به باید به دنبال تحمیل کردن سبک بازی خودمان به آن ها باشیم. ما به تیم بودن خود اهمیت می دهیم و می خواهیم بازی را پیروز شویم اما می دانم که کار دشواری درپیش داریم. ما مجددا هیچ ترسی از نتیجه نخواهیم داشت و اگر خوب باشیم می توانیم نتیجه دلخواهمان را بگیریم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.