پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

انریکه: بابت مصدومان نگران نیستم؛ مسی فوق العاده است

کد خبر : 61726  |  زمان ارسال : چهارشنبه 6 بهمن 1395
لوئیز انریکه سرمربی بارسلونا پیش از بازی برگشت مقابل رئال سوسیه داد در جام حذفی درخصوص دیدار پیش رو مطالبی را بیان کرد:

اختصاصی بارسانیوز – لوئیز انریکه که تیمش را برای دیدار برگشت کوپا دل ری مقابل رئال سوسیه داد آماده می کند، باتوجه به بازیکنان مصدومی که در تیم خود می بیند اعلام کرد که جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

 

انریکه درخصوص بازی برگشت گفت:

سوسیه داد به همان صورتی که در خانه بازی کرد در نیوکمپ بازی خواهد کرد. آن ها زمانی که توپ را دراختیار ندارند پرس شدیدی می کنند و فشار می آورند و این چیزی است که ما باید به ان توجه کنیم. ما برای سبک بازی آن ها ارزش قائل هستیم.

 

انریکه در ادامه درخصوص غیبت بازیکنانی چون اینیستا، بوسکتس و رافینیا گفت:

مشکلی وجود ندارد چون من بازیکنان زیادی برای جایگزینی ان ها دارم. و روی بازیکنانی که در اختیار دارم تمرکز کرده ام. کوپا دل ری رقابتی جذاب است چون خاطرات بزرگی از این جام داریم. ما در آنوئتا بازی نمی کنیم و در نیوکمپ حمایت هوادارانمان را خواهیم داشت. در لیگ نیز نتایج اخیر ما را امیدوار کرده و باید برای آن نیز تلاش کنیم.

 

 

انریکه در پاسخ به جانشین بوسکتس گفت:

من خوشحال می شوم که گزینه ام را بگویم ولی می دانک که سرمربی حریف در حال تماشای کنفرانسم است. من چهار گزینه برای جایگزینی او دارم. هیچ کس در سطح سرجیو نیست اما من بتازیکنانی برای جایگزین کردن او و آندرس دارم

 

انریکه سپس درخصوص تکامل لیونل مسی گفت:

تکامل لیونل مسی فراتر از باور بوده و بسیار واضح و روشن است. او بازیکنی است که نیازی به استفاده از قدرت فیزیکی خود ندارد و همین باعث می شود که منحصر بفرد باشد. او در طول سالیان زیادی به گلزنی های خود ادامه داده و یک بازیکن کامل است.

 

انریکه سپس درخصوص اظهارنظرهای ایوان راکیتیچ گفت:

من در این مورد چیزی برای گفتن ندارم و آرام هستم. من معمولا دراین خصوص صحبتی نمی کنم اما هنوز هم همان اشتیاق را در تیم می بینم که می خواهند تاریخ سازی کنند. من حتی می بینم که این اشتیاق در هر فصل تقویت هم پیدا کرده است.

 

انریکه همچنین با تندی در پاسخ دادن به دیدار سلتا مقابل رئال مادرید گفت:

تنها چیزی که من را نگران می کند بازی تیمم است و واقعا چه دلیلی وجود دارد که درخصوص تیمی صحبت کنم که رقیب فردای تیمم نیست؟ پس اجازه دهید تا بهترین تیم آن دیدار را پیروز شود.

 

 

انریکه همچنین درخصوص سطح کیفی داوران گفت:

من فکر می کنم که استاندارد داوری در سطح مناسبی قرار دارد و ان ها برای درست انجام دادن وظیفه خود به حمایت احتیاج دارند نه انتقاد

 

انریکه همچنین درخصوص الیکس ویدال و وضعیت او بیان کرد:

من از تغییرات حمایت نمی کنم. من به چگونگی تمرین و کار بازیکن می نگرم و ویدال نیز هر زمان که فرصت به او داده شده به رقابت پرداخته است. شما می توانید خود را هم در تمرینات و هم در بازی ها تقویت کنید.

 

انریکه در مورد آردا توران نیز گفت:

او فصل بسیار عالی را تا به اینجا سپری کرده و مطمئنا دقایق بازی بیشتری می خواهد اما با توجه به غول هایی که در اینجا حضور دارند باید تصمیم گیری کرد که چه کسی بازی کند و چه کسی بازی نکند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.