پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

وجود و نصب تکنولوژی عبور توپ از خط دروازه در نیوکمپ!

کد خبر : 61972  |  زمان ارسال : سه شنبه 12 بهمن 1395
پس از اتفاق تلخ پذیرفته نشدن گل بارسلونا مقابل رئال بتیس، وب سایت رسمی باشگاه بارسلونا پستی در این خصوص منتشر کرد.

اختصاصی بارسانیوز – پس از جنجال های به پا شده بابت دیده نشدن گل صحیح بارسلونا مقابل رئال بتیس، اوج اعتراضات تا حدی بود که خاویر تباس به عنوان ریاست لالیگا مجبور به واکنش شد و رسما از احتمال بالای ورود این تکنولوژی داوران ویدیویی به لالیگا از جولای 2018 خبر داد.

 

اما وب سایت رسمی باشگاه بارسلونا طی پستی از نصب و وجود سیستم تشخیص عبور توپ از خط دروازه (Hawk-Eye) در حال حاضر در نیوکمپ بابت بازی های لیگ قهرمانان اروپا خبر داد سیستمی که از سوی یوفا با استفاده از 7 دوربین برای هر دروازه به کار گرفته شده است که گل شدن توپ را در طی یک ثانیه به ساعت مچی داور بازی اعلام می کند.

 

این تکنولوژی از ماه اگوست 2016 و همزمان با بازی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در نیوکمپ نصب گردید که یوفا از این تکنولوژی در فینال های لیگ قهرمانان، لیگ اروپا و سوپر جام اروپا فصل گذشته استفاده کرده بود.

 

اما این سیستم در نیوکمپ تنها برای بازی های لیگ قهرمانان اروپا مورد استفاده قرار می گیرد و لالیگا مجوز استفاده از ان را ندارد. 

 

همچنین طبق گزارشات غیر رسمی، اعلام شده است که اسپانیا مجوز استفاده از داوران ویدیویی را برای رقابت های کوپا دل ری فصل آینده گرفته است و لالیگا هنوز این مجوز را نگرفته و برای ان اقدام خواهد کرد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.