پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اونای امری: در مقابل بارسلونا تنها یک تغییر داریم!

کد خبر : 62262  |  زمان ارسال : دوشنبه 18 بهمن 1395
اونای امری سرمربی پاریس سن ژرمن فرانسه باتوجه به درپیش بودن دیدار تیمش مقابل بارسلونا درخصوص این دیدار صحبت کرد.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش وب سایت رسمی لیگ 1 فرانسه، اونای امری سرمربی جدید پاریس سن ژرمن فرانسه که از ابتدای فصل جاری هدایت نماینده قدرتمند پاریس را برعهده دارد، در کنفرانس خبری قبل از بازی فردا با لیل درخصوص دیدار با بارسلونا صحبت کرد.

 

اونای امری که کم کم باید تیمش را برای دو دیدار حساس مقابل بارسلونا در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اماده کند، درخصوص دیدار مقابل آبی اناری ها ازتغییرات صحبت کرد:

هنوز زمان فکر کردنم برای بازی با بارسلونا فرا نرسیده چون هنوز 2 بازی دیگر در این هفته قبل از بازی با بارسلونا داریم.  هر دیدار جهت امادگی برای بازی های آینده با اهمیت است. اولویت امروز ما بازی مقابل لیل است. همه دیدارها برای بهبود تیم اهمیت دارند. برای اینکه این اتفاق بیافتد ما نیازمند ارائه بازی خوب هستیم و مهم تر از همه تمام کردن بازی به نفع خود. این بهترین روش امادگی برای هر دیداری است. لیگ برای ما خیلی مهم است و بازی فردا نیز بیش از حد مهم می باشد. ما در خانه و در کنار طرفدارانمان بازی می کنیم پس ارائه بازی خوب اهمیت خواهد داشت.

 

امری در پاسخ به آزمایش یک تغییر سیستم در تیمش قبل از بازی با بارسلونا گفت:

الان زمان تغییر سیستم نیست. یعنی اینکه در حال حاضر، سیستم 1-3-2-4 و 3-3-4 برای ما به یک صورت است. تنها چیزی که تغییر خواهد کرد پست بازی بعضی از بازیکنان نظیر پاستوره یا بن عرفا است. حاتم بن عرفا می تواند به عنوان بازیکن شماره 10 بازی کند یا حتی به عنوان مهاجم نوک. آنچه که اهمیت داردف ذهنیت بازیکنان و تیم است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.