پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه نقل و انتقالات : نقشه بارسلونا برای خرید ستاره های جوان آلمانی ! ( عکس )

کد خبر : 63042  |  زمان ارسال : یکشنبه 8 اسفند 1395
به نظر می رسد که جوانان متولد آلمان، در حال رقم زدن سرنوشت سال های آینده دنیای فوتبال باشند.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، ستاره های متعدد جوان آلمانی دوربین بارسلونا را به عنوان سایه ای بر سر خود می بینند تا درصورت نیاز راهی نیوکمپ گردند.

 

بارسلونا که از زمان زوبی زارتا و جذب تراشتگن به عنوان یک استعداد آلمانی توجه ویژه ای بر نژاد ژرمن دارد، هم اکنون بیکار ننشسته و چند بازیکن جوان را به شدت زیرنظر قرار داده است.

 

 

به نظر می رسد که پس از دوران درخشان اسپانیایی ها با جادوگری اینیستا و ژاوی در کنار پیکه و بوسکتس و سایر ستاره های اسپانیایی با سیطره آن ها روی قهرمانی های یورو و جام جهانی هم اکنون نوبت ژرمن هاست تا نژاد خود را در زمینه فوتبال برتر بدانند تا پس از قهرمانی جام جهانی 2014 به دنبال افتخارات بیشتری باشند.

 

 

از این رو بارسلونا ستاره هایی چون جاشوآ کیمیچ از بایرن مونیخ را زیرنظر دارد هرچند بارسلونا با اقدام برای خرید او با قیمت نجومی بایرن مونیخ مواجه شد.

 

 

منبع قدرتمند دیگر بازیکن سازی که آبی اناری ها هم اکنون آن را زیر نظر قرار داده اند، آکادمی باشگاه دورتموند است که ستاره هایی چون مارکو رویس و ویگل را در حال حاضر در کنار سایرین پرورش داده ولی آبی اناری ها به دنبال ستاره های نوظهور آکادمی دورتموند هستند که هم اکنون فلیکس پاسلاک 18 ساله مدنظر بارسلونا قرار دارد.

 

بغیر از این دو غول بوندسلیگا، بارسلونا برای خط دفاع نیز مدافع میانی 21 ساله لورکوزن به نام جاناتان تاه (تصویر زیر) را زیرنظر دارد که بایرن مونیخ رقیب بارسلونا در جذب او محسوب می گردد.

 

 

سرژ نبری (تصویر زیر) نیز از وردربرمن دیگر گزینه بارسلوناست که پس از ماجراجویی ناموفق در آرسنال او هم اکنون روزهای پر از تحسینی را در تیم الکس نوری سپری می کند.

 

 

در همین بین، تیمو ورنر نیز بازی هایش توسط بارسلونا دنبال می شود. ستاره جوان باشگاه لایپزیگ با 20 سال سن دارای توانایی های فوق العاده ای است.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.