پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

هشدار مورینیو به مسی و کریستیانو برای توپ طلای 2017 !

کد خبر : 63308  |  زمان ارسال : شنبه 14 اسفند 1395
آقای خاص به دفاع تمام قد از ستاره تیم خود پرداخت.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش Fourfourtwo، ژوزه مورینیو سرمربی منچستر یونایتد، زلاتان ابراهیموویچ را که تا به اینجای فصل 26 گل در 38 بازی برای یونایتد در کلیه رقابت ها به ثمر رسانده، شایسته کسب توپ طلای 2017 دانست اما برای ان شرطی تعیین کرد.

 

آقای خاص در گفت و گو با تلویزیون باشگاه منچستر یونایتد اعتقاد داشت که در صورتی که زلاتان بتواند در سال 2017 به جام EFL (اتحادیه سابق) کسب شده جام های بیشتری بیافزاید، شایستگی کسب توپ طلای 2017 را خواهد داشت و در این خصوص گفت:

 من فکر می کنم کاری که او تاکنون انجام داده شگفت انگیز بوده است. او گل های زیادی به ثمر رسانده و با دو بازی فوق العاده در ومبلی، جام ها و غیره انجام داده، بدون هیچ کلمه اضافه باید بگویم که او فوق العاده بوده است. من کریس و مسی را کاملا می شناسم و می دانم که چه کارهایی انجام داده اند اما نمی توانم متقاعد شوم که این مرد بزرگ، با این همه افتخار هرگز جایزه ای را کسب نکرده باشد. اگر کار خاصی انجام دهد، پس چرا در این فصل نتواند توپ طلا بگیرد؟ اگر او بتواند جام های قهرمانی را فتح کند و به فینال استکهلم در لیگ اروپا برسد چرا این مرد 35 ساله جایزه ای را که سزاوارش است را نگیرد؟  

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.