پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه : اعتراف های باورنکردنی مسی و سوارز در تلویزیون !

کد خبر : 63804  |  زمان ارسال : سه شنبه 24 اسفند 1395
در این برنامه مسی و سوارز به چیزهایی فراتر از فوتبال اعتراف کرد !

اختصاصی بارسا نیوز - در یک برنامه ی تلویزیونی اروگوئه , ستاره های باشگاه بارسلونا مهان بودند و اعترافات جالبی در مورد زندگی خصوصی یکدیگر کردند !

 

در این مصاحبه ی جالب در فضایی آرام شماره 10 بارسلونا اعترافات زیادی میکند . آنها در مورد جدی ترین مسائل هم با هم شوخی میکنند . مسی یک طرف و سوارز طرف دیگر مصاحبه است . وسط اما رافا کوتلو مجری برنامه می باشد !

 

مطالب بیان شده در زیر صحبت های مسی در مورد سوارز است !

برنامه ی غذایی ؟

بهترین غذاهای کبابی را لوئیس و کان ( آگوئرو ) در خانه میخورند . خانه ی سوارز به معنای واقعی برای اینکار مناسب است . فاصله ی خانه ی آنها با همسایگان حدود 100 متر میشود  .

 

غذا برای مناطق جنوبی جهان مقدس است ( منظور اروگوئه و آرژانتین ) . شاید برای مسی به دلیل رژیم غذایی در بهترین حالت نباشد اما برای بقیه این ظرافت مورد آزمایش قرار نمیگیرد !

 

 

بسکتبال و گلف

" من در بسکتبال مدافع هستم " اما مشخص است که این ورزشی نیست که مهارت بیشتری در آن دارم . یک سبد در رختکن نیوکمپ وجود دارد که ما " آنجا پرتاب میکنیم " . من میخواهم بازی گلف را هم یاد بگیرم !

 

 

آینده ی ورزشی کودکان !

شاید نکته ی تعجب برانگیز وقتی باشد که صحبت از تیاگو شد . آیا او برای فوتبال خوب است ؟ لئو لب هایش دوخته شد و به کندی پاسخ این سوال را داد و به صورت خلاصه گفت " کم و بیش " . مسی در ادامه افزود " او برای این میرود ( به مدرسه بارسلونا - اف سی بی اسکولا ) به این دلیل که بنجامین ( پسر سوارز ) و دیگر همکلاسی ها آنجا هستند . اما او زیاد دوست ندارد . او اینکه ببنجامین تمام طول روزش را با توپ بازی میکند دوست ندارد " .

 

 

برد بدون تقلب !

در حالی که به نظر میرسد سوارز برای پیروزی ممکن است دست به هرکاری بزند و حتی گاهی کارت بگیرد اما مسی در این خصوص گفت " من تقلب نمیکنم . من تقلب را در هیچ چیزی دوست ندارم " .

 

توالت !

چیز عجیبی نیست در چنین فضای مصاحبه ی آرامی آنها اعتراف کنند . مسی گفت که همچون سوارز نشسته ادرار میکند  !

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.