پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

انریکه: من از پیکه بدترم! ؛ استراحت در انتهای فصل نیاز است

کد خبر : 64443  |  زمان ارسال : شنبه 12 فروردین 1396
لوئیز انریکه در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار با گرانادا حاضر شد.

اختصاصی بارسانیوز – شاگردان لوئیز انریکه پس از پشت سر گذاشتن تعطیلات بازی های ملی در هفته 29 لالیگا به مصاف گرانادا خواهند رفت.

 

انریکه ابتدا درخصوص بازی با گرانادا گفت:

در این مقاطع پایانی از فصل تمام تیم ها خطرناک هستند به ویژه در بازی های خارج از خانه و واضح است که مهم ترین چیز کسب امتیاز می باشد. بچه ها مدرسه ای نیز موقع امتحانات انتهای سال خودشان را آماده می کنند پس ما انتظار حریف دشواری را از سوی گرانادا داریم و به همین دلیل نیازمندیم تا بهترین عملکرد خودمان را به نمایش بگذاریم.

 

انریکه درخصوص بازی نکردن پیکه نیز گفت:

من به بازیکن حیاتی خودم نیاز دارم و به او استراحت می دهیم چون می دانیم که باتوجه به بازی های حساسی که درپیش است بازیکنان به استراحت نیاز دارند و ما سعی می کنیم تا ترکیبمان را باتوجه به وضعیت بازیکنانمان در بهترین شرایط بچینیم.

 

انریکه درخصوص استفاده از سیستم و چرخشی و تغییرات زیاد گفت:

من نمی دانم که تغییرات زیادی خواهیم داشت یا نه ولی بهترین شرایط را درنظر می گیریم. به نوع برنامه ما بستگی دارد. مهم نیست که 11 نفر باشید چون تیم بودن با اهمیت تر است.

 

انریکه درخصوص بازی نکردن مسی نیز گفت:

حقیقت این است که ما او را دراختیار نداریم و خبر خوب این است که او می تواند استراحت کند. او علی رغم داشتن فرصت استراحت بیشتر ترجیح داد تا به تیم ملحق شود. وضعیتش مثبت است و در بهترین سطح قرار دارد. بازیکنانم با توجه به دشواری سفرهایشان با وضعیت بسیار خوبی به بارسلون بازگشتند و با وجود اینکه شنبه بازی نمی کنیم استراحت بیشتری داریم. 

 

انریکه درخصوص رویارویی با یوونتوس و شدت بازی های آوریل و انتهای فصل گفت:

شدت بازی های این مقطع از فصل را از ابتدای فصل انتظارش را داشتیم. ما در لیگ قهرمانان اروپا نیز یک مرحله شنگین و دشوار را درپیش داریم که بسیار هیجان انگیز خواهد بود.

 

انریکه درخصوص محرومیت 4 جلسه ای مسی نیز گفت:

من فکر می کنم که این تصمیم باورنکردنیست. مسی بازیکنی است که محترمانه با داوران حرف می زند و اصلا درگیری و جنگ و جدل ندارد چیزی که او را به بهترین بازیکن جهان تبدیل کرده و او بدون اشتباست.

 

انریکه درخصوص حرف های جنجالی پیکه نیز گفت:

از آن جا که من افراطی تر از پیکه هستم، بهتر است که چیزی نگویم. اینکه من چگونه فکر می کنم اهمیتی ندارد چون باید پیکه دیگری را با قابلیت های که به ما ارائه می دهد پیدا کنیم چون هیچ کس مثل او نیست.

 

انریکه درخصوص بازی یوونتوس مقابل ناپولی گفت:

وضعیت ان ها در لیگ لذت بخش تر از وضعیت ما است و هر مربی با شرایط خود بازی می کند. من طبیعتا دوست خواهم داشت که قبل از بازی ما بازی دشواری انجام دهند چون برای ما بهتر است

 

رادیکال تر و افراطی تر از پیکه؟

تفسیرش برعهده خود شما

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.