پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بالاگ: والورده می آید؛ اونزوئه ترکیبی از غم و شادیست !

کد خبر : 64524  |  زمان ارسال : دوشنبه 14 فروردین 1396
کارشناس اسکای اسپورتس به پرسش هواداری آبی اناری پاسخ داد

اختصاصی بارسانیوز گیلم بالاگ در مقاله هفتگی خود در اسکای اسپورتس به سوالی درخصوص آخرین وضعیت نیمکت مربیگری بارسلونا پاسخ داد.

 

باتوجه به حمایت های همه جانبه از خوان کارلوس اونزوئه دستیار انریکه برای نشستن روی نیمکت آبی اناری ها، بالاگ با بیان رویکرد اونزوئه بیان کرد که او برای هواداران بارسلونا ترکیبی از غم و شادیست، شادی بابت سبک بازی و غم بابت نداشتن بازیکنان مورد نیاز و در این خصوص گفت:

اونزوئه از درون باشگاه بارسلونا پیشنهاد شده و حمایت از او ادامه دارد و حتی برخی از بازیکنان نیز از ادامه حضور او خوشحال هستند. من فکر می کنم که او تصمیم گیری های مشابهی با انریکه خواهد داشت اما رویکرد تیمش به گواردیولا نزدیک تر خواهد بود یعنی فوتبالی استوار بر مالکیت توپ ولی با این حال او برای این دیدگاه نیاز به بازیکن خواهد داشت.

 

بارسلونا نیازمند به تصمیماتی برای تیم خود دارد چون 5 بازیکن کلیدی تیم در حال رسیدن به مرز 30 سال هستند. والورده چنین احساسی دارد: اگر به من پیشنهاد دهند فوق العاده خواهد بود و اگر ندهند مشکلی نیست. او احساس می کند که دوران حضورش در بیلبائو به سر رسیده و بیش از اندازه طولانی شده است. تمدید قرارداد به زودی به او از سوی بیلبائو ارائه خواهد شد اما فکر می کنم که احساس او این است که زمان جدایی فرا رسیده است.

 

صحبت های بالاگ درخصوص انتقال نیمار و تراشتگن به لیگ جزیره در اینجا 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.