پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

خاویر ماسکرانو ؛ از یوونتوس هیچ ترسی نداریم ، نیمار الان به آرامش نیاز داره !

کد خبر : 64736  |  زمان ارسال : دوشنبه 21 فروردین 1396
ماسکرانو در مورد ترک بارسا صحبت کرده است .

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش Marca ، کنفرانس ماسکرانو را دنبال خواهیم کرد .

 

فردا شب از ساعت 23:15 تیم یوونتوس در ورزشگاه خانگی خود میزبان بارسلونا است ، در این بازی حساس بارسا سرخیو بوسکتس را به علت محرومیت در اختیار ندارد غیبت این بازیکن میتواند مشکلات بزرگی را برای تیم ایجاد کند در ادامه کنفرانس ماسکرانو را دنبال خواهیم کرد .

 

محرومیت نیمار :

* باید منتظر باشیم و ببینیم چه حکمی براش صادر خواهد شد ، کاری که نیمار انجام داد اشتباه بود اما در گذشته بازیکنان زیادی چنین رفتاری را داشته اند و تنها 1 جلسه محروم شده اند در کل این خیلی راحته که تو خونت رو مبل باشی و در مورد نیمار صحبت کنی یا اصلا ازش انتقاد کند در حال حاضر نیمار به آرامش و کمک نیاز دارد باید همه ازش حمایت کنیم .

 

دیدار مقابل یوونتوس :

* ما برای بازی کردن در مقابل تیمی چون یوونتوس خیلی هیچان زده هستیم ، بازی در مرحله 1/4 نهایی خیلی مهم و دشوار است ما باید بهترین عملکردمون رو فردا به نمایش بزاریم من و هم تیمی هایم سعی میکنیم آخر هفته خوبی برای هواداران رغم بزنیم .

 

ضربات آزاد برای یووه :

* ما باید یک بازی بی نقص به دور از اشتباه و خطا رو به نمایش بگذاریم ، لیگ قهرمانان جای بهترین تیم های جهان است اگه نتونی خوب باشی خیلی سخت تنبیه میشی ما باید سعی کنیم در تمام پست ها عملکرد خوبی داشته باشیم .

 

یووه در خانه بازی خواهد کرد :

* یوونتوس تیم بزرگی است و بازیکنان خوب و خطرناکی نیز در ترکیب خود دارد ، مهم تر از همه این است که فردا یوونتوس در مقابل هوادارانش بازی خواهد کرد و این مسئله کارو برامون خیلی دشوار میکنه ما باید با هدف بالا در این مسابقه حاضر بشیم احساس میکنم که یوونتوس انگیزه ی بسیار زیادی برای پیروزی در این بازی دارد .

 

http://www.mundodeportivo.com/r/GODO/MD/p4/Barca/Imagenes/2017/04/10/Recortada/img_ppunti_20170410-182834_imagenes_md_propias_ppunti_170410fcbjuv158-kf9C-U421607870229txC-980x554@MundoDeportivo-Web.jpg

 

شایعه انتقال به یوونتوس :

* بله در تابستان چنین شایعاتی منتشر شده بود ، من در بارسلونا راحت و خوشحالم میخام به کارم در این باشگاه بزرگ ادامه بدم من هنوز اهداف بسیار بالا و مهمی با بارسا دارم و میخواهم جام های بیشتری بدست بیارم دوباره میگم که در بارسا خیلی خوشحالم .

 

دیبالا و هیگوآین :

* من ترسی از این دو بازیکن ندارم اما در مقابل براشون احترام بسیار خاصی قائل هستم ، همه از این مسئله آگاه هستند که این دو بازیکن خیلی بزرگ و خطرناک هستند من تلاش میکنم فردا بهترین بازیمو برای تیمم انجام بدم و هدف اصلی من کمک به بارسلونا است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.