پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

لیونل مسی , رونالدو را نابود کرد !

کد خبر : 65501  |  زمان ارسال : شنبه 9 اردیبهشت 1396
لیونل مسی یکی از به یاد ماندنی ترین تصاویر تاریخ فوتبال را به یادگار گذاشت.

اختصاصی بارسانیوز – گل ثانیه های پایانی مسی در برنابئو در الکلاسیکوی حساس برگشت فصل 2016/17 به قدری کلیدی بود که مسی بابت 500 گله شدن با پیراهن بارسلونا آن را در برنابئو به احتزاز درآورد تا خشم مادریدی ها برانگیزد.

 

یکی از این خشم ها توسط رلانو نویسنده As بروز کرد که درخصوص شادی مسی با فراموش کردن خوشحالی دعوت به سکوت کریستیانو در نیوکمپ و رائول نوشت:

حرکت زشتی بود. در این مورد خوش شانس بئدیم که کسی چیزی را به درون زمین برای مسی پرتاب نکرد. چیزی که من تعجب می کنم نیاز به اینگونه کارهاست. اینکه این دو اقدام او در مقابل والنسیا و رئال حرکتی آنی و از خود برانگیخته بود یا با قصد و نیت قبلی. از نظر من این حرکت دوست داشتنی نبود و واقعا کار زشتی است.

 

این عقیده رلانو با واکنش پیکه همراه بود که دلیل چنین اظهارنظری را خشم آن ها اعلام کرد و به حرکت کریستیانو رونالدو و رائول اشاره کرد.

 

 

اما جیمی کاراگر در ستون هفتگی خود در دیلی میل درخصوص مسی و شادی پس از گل خود در برنابئو نوشت:

هیچ جایی به اندازه برنابئو با اهمیت تر و بهتر برای نشان دادن 500 گل باشگاهی برای مسی وجود نداشت. گل او به رقابت قهرمانی لالیگا جان دوباره بخشید و کریستیانو رونالدو را نیز به عنوان رقیب نابود کرد. من این را قبلا هم گفته ام و دوباره می گویم که او بزرگ ترین بازیکن تاریخ باشگاهی است پس بیایید از دیدن او لذت ببریم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.