پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش : آندره گومز در بارسا در نهایت دروازه بان می شود !

کد خبر : 66061  |  زمان ارسال : دوشنبه 25 اردیبهشت 1396
با توجه به روند تغییرات پستی گومز شاید بارسا میخواهد از او دروازه بان بسازد !

اختصاصی بارسا نیوز - اندره گومز خرید جدید بارسا هنوز  شرایط ثابتی در این تیم پیدا نکرده است. در بازی مقابل لاس پالماس ششمین پُست خود را بازی کرد

 

طبق گزارش مارکا در دیدار بارسا و لاس پالماس که با نتیجه 4 بر یک به سود بارسا به پایان رسید آندره گومز در نیمه دوم به جای دینیه که به علت داشتن مشکل و همچنین داشتن کارت زرد قادر به ادامه بازی نبود به پُست دفاع سمت راست رفت. بعد از این پست این ششمین پُستی بود که گومز در این فصل در آن بازی کرده است!

 

بعلاوه او در هر سه پست هافبک ( هافبک راست و چپ و دفاعی) بازی کرده است. همچنین او در پست مهاجم های راست و چپ نیز ایفای نقش کرده است. هر چند پُست اختصاصی او هافبک است جای که بتواند تصمیمات زیادی برای دادن پاس و نقش در بازی داشته باشد اما با توجه به شرایط بازی ها او مجبور به عوض کردن پست تخصصی خود شده است.

باشگاه بعد از یک فصل انطباق پذیری او با تیم به او به عنوان یک فرصت برای فصل بعد نگاه می کند. هر چند مرد پرتغالی برای بهتر شدن و تبدیل به ستاره آینده دار تیم خود نیاز به کمک فراوانی دارد. و با تغییر مداوم پست او احتمالا آینده او در بارسا با شک و شبه دنبال خواهد شد.  در بازی مقابل لاس پالماس علاوه بر کمک نیمار و سوارز برای برد اما نقش او نیز برای کمک به راکیتیچ و بوسکتس قابل ستایش بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.