پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه : چه بازیکنانی به مراسم عروسی مسی دعوت شده اند ؟

کد خبر : 67463  |  زمان ارسال : چهارشنبه 7 تیر 1396
تنها 2 روز تا مراسم ازدواج مسی و آنتوئلا مانده است

اختصاصی بارسا نیوز - لئو مسی و آنتوئلا همسر وی بعد از چندین سال بلاخره تصمیم گرفتن با هم دیگر ازدواج کنند . حواشی این مراسم بسیار زیاد است . گفته می شود حدود 250 مهمان در این مراسم حضور خواهد داشت و پلیس های زیادی نیز امنیت این مراسم را تامین خواهند کرد .

 

طبق گزارش موندو دیپورتیو در حالی تنها 2 روز تا مراسم ازدواج مسی و آنتوئلا مانده است طبق اخرین اطلاعات تمام بازیکنان بارسلونا به این مراسم دعوت شده اند . لیست بازیکنان دعوت شده به این نحو است که تراشتگن , جرارد پیکه , ایوان راکیتیچ , سرجی بوسکتس, دنیس سوارز , آردا توران , آندرس اینیستا , لوئیس سوارز , نیمار , رافینیا , جاسپر سیلسن , خاویر ماسکرانو , آلکاسر , جوردی آلبا , لوکاس دینیه , سرجی روبرتو , آندره گومز , الکس ویدال , اومتیتی , جرمی متئو و جوردی ماسیپ به این مراسم دعوت شده اند.

                                      

تا روز عروسی  به طور قطعی معلوم نخواهد شد که کدام بازیکنان به این مراسم دعوت شده اند . و معلوم نیست ایا همه می آیند یا خیر به طور مثال دنیس سوارز و آندره گومز در یورو زیر 21 ساله ها و جام کنفدراسیون ها رقابت می کنند و در این مراسم قطعا حضور نخواهند داشت.

 

همچنین در این مراسم نام هم تیمی های سابق مسی از جمله رونالدینیهو , دیکو , فابرگاس , و ژاوی هرناندز به چشم میخورد. از دیگر بازیکنان نیز می توان به سرخیو آگوئرو , لاوتزی و دیماریا  اشاره کرد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.