پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

جنجال مادر مسی با بی احترامی به آنتونلا و خانواده عروس ! + تصویر

کد خبر : 67606  |  زمان ارسال : شنبه 10 تیر 1396
دعوای مادر شوهر و عروس جهانی است.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش دیلی میل، سلیا ماریا مادر لیونل مسی با ورود به فرش قرمز مراسم ازدواج مسی و انتونلا به همراه خورخه مسی و دخترش بابت تعجب همه شد.

 

طبق گزارش، مادر لیونل مسی متهم به بی احترامی به آنتونلا و خانواده اش بابت پوشیدن پیراهنی است که در این کشور بی احترامی به خانواده عروس قلمداد می شود.

 

درحالی که آنتونلا در شب عروسی خود لباس عروسی سفید و نقره ای بر تن داشت، پوشیدن لباسی شبیه به لباس عروس در شب عروسی بی احترامی به خانواده عروس در کشور آرژانتین توصیف می شود که این کار توسط مادر مسی در شب گذشته صورت گرفت تا رسانه های آرژانتینی به بررسی آن بپردازند.

 

با توجه به رخ دادن این اتفاق، یک روزنامه نگار در زمینه مد و لباس نوشت:

یکی از قوانین برای دعوت شدگان این است که نباید لباس سفید و خاکستری یا هر رنگی که شخص را با عروس اشتباه بگیرند پوشیده شود و به نظر می رسد که مادر مسی عمدا تصمیم گرفت تا با پوشیدن این لباس قانون را نادید بگیرد و اگرچه لباس زیبایی بود اما برای مادر داماد امری ناپسند است. بنابراین شاید بتوان این اتفاق را یک کار غیر عمد توصیف کرد اما این کار به شایعه طولانی مدت اختلاف بین آنتونلا و مادر مسی را دامن زد.

 

عمد یا غیر عمد؟

 

اما ماجرا آن جا پیچیده شد که عمه مسی اینگونه ادعا کرد که مادر لئو در خانواده اختلاف به وجود اورده است و از اینکه سلیا از اقوام خود بیشتر از اقوام خودشان یعنی خورخه مهمان دعوت کرده است شکایت نمود.

 

همچنین شخصی نزدیک به خانواده مسی اعلام کرد که رابطه بین خانواده های مسی و آنتونلا تقریبا به مدت 7 سال است که سرد شده است.

 

این شخص اعلام کرد که این اختلاف به سال 2010 و قبل از جام جهانی آفریقای جنوبی باز می گردد که یک خبرنگار آرژانتینی از مادر مسی درخصوص آنتونلا پرسید که به همراه پسرش برای دیدن بازی های لئو به آفریقای جنوبی رفته است که مادر مسی گفت: " آنتونلا؟، آنتونلا؟ آنتونلا دیگر کیست؟"

 

و همین عامل باعث شد تا رابطه دو خانواده سرد شود.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.