پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نقل و انتقالات : آرزوی والورده برای خرید 2 بازیکن !

کد خبر : 67678  |  زمان ارسال : دوشنبه 12 تیر 1396
بازیکنانی که باید با قدرت خودشان به دنبال معجزه باشند !

اختصاصی بارسا نیوز - مارکا در گزارشی مدعی شد ریش و قیچی نقل و انتقالات دست بارسلونا نیست !

 

فصل 2017/18 بارسلونا در هواست . در هفته های گذشته بارسلونا هیچ پیشرفتی در نقل و انتقالات نداشته است . تنها امضای قرارداد با جرارد دلوفئو بود .

 

مارکو وراتی و هکتور بلرین دو هدف اصلی خرید بارسلونا هستند . بارسلونا اما برای جذب آنها ناموفق بوده است و الان تنها امید باشگاه کاتالان این است که دو بازیکن به پاری سن ژرمن و آرسنال برای جدایی فشار بیاورند .

 

مارکو وراتی - Marco Verratti

 

باشگاه بارسلونا در تلاش است تا با باشگاه های فرانسوی و انگلسی مذاکره کند اما تاکنون نتیجه منفی بوده است .

 

مارکو وراتی امروز وارد فرانسه میشود و از فردا تمرینات را آغاز میکند . او میخواهد با ناصر الخلیفی رئیس باشگاه ملاقات کند . وراتی تلاش میکند تا او را برای پیوستن به بارسلونا متقاعد نماید . ماموریت آسانی نیست . رهبر پاری سن ژرمن تاکنون از قبول پیشنهادات خودداری کرده است و حتی در فرانسه پاری سن ژرمن ترجیح میدهد وراتی را به هر باشگاه دیگری به جز بارسلونا بفروشد . بارتومئو این را میداند . هافبک ایتالیایی یک قطعه از پازلی است که آبی و اناری ها با سرمایه گذاری بزرگ به دنبال جذب او هستند .

 

 

هکتور بلرین - Hector Bellerin

 

هکتور بلرین نیز مشتاق است در نیوکمپ بازی کند . مدافع راست امروز به لندن میرسد اما به دلیل اینکه در رقابت های زیر 21 سال اروپا حضور داشت چند روز بیشتر استراحت میکند و سپس با مدیران و مربی آرسنال دیدار خواهد کرد . او نیز درخواست دارد تا اجازه خروج برای پیوستن به بارسلونا را بگیرد . او میداند حرف از بازگشت به بارسلونا باعث دشمنی خواهد شد و اگر به بارسلونا منتقل نشود برای او در آرسنال وضعیت سختی ایجاد میشود .

 

اما در نیوکمپ نیز فشار زیادی وجود دارد . هواداران بارسلونا میخواهند این دو بازیکن خریداری شوند . پوشیدن پیراهن بارسلونا توسط آنها از قطعات پازلی است که آرزوهای والورده را در خود جای میدهد .

 

اما واقعیت این است که آرسنال و پاری سن ژرمن نه تمایلی  و نه نیازی به فروش این بازیکنان ندارند . بنابراین تاکید بیشتر حالا بر روی قدرت بازیکنان است . سرنوشت آنها به دست خودشان رقم خواهد خورد !

 

لطفا تا لود نظرسنجی منتظر بمانید
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.