پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ماسنو : آینده وراتی مثل روز روشن است !

کد خبر : 67694  |  زمان ارسال : سه شنبه 13 تیر 1396
یک روزنامه نگار کاتالان اقدام به تجزیه و تحلیل وضعیت مارکو وراتی کرد !

اختصاصی بارسا نیوز - مطبوعات کاتالان احتمال زیادی میدهند تا مارکو وراتی به بارسلونا بپیوندد . اما ناصر الخلیفی در این رابطه انعطافی نشان نداده است .

 

روزنامه نگار اسپورت معتقند است پاری سن ژرمن از مذاکره برای فروش وراتی خودداری میکند چون خودش را باشگاه بزرگی میداند .

 

آلبرت ماسنو روزنامه نگار اسپورت در این خصوص گفت :

بسیاری از بازیکنان بایرن مونیخ , رئال مادرید , بارسلونا , منچستریونایتد و چلسی بدون رضایت مدیران منتقل شده اند . بسیاری از بازیکنان در باشگاه های بزرگ چنین کاری کرده اند . آخرین شاید کریستیانو رونالدو باشد که 8 سال پیش در یک انتقال بی سابقه با قیمت 94 میلیون به رئال پیوست . بازیکنان هستند که تصمیم میگیرند فصل آینده در کجا بازی کنند .

مارکو وراتی - Marco Verratti

 

او گفت برعکس همین ماجرا باز هم بازیکنان تصمیم میگیرند :

ببینید وقتی پاری سن ژرمن با نیمار مذاکره کرد یا زمان خیلی طولانی است که پاری سن ژرمن با رونالدو مذاکره میکند ( اما موفق نشده اند ) . باشگاه پاری سن ژرمن خودش میخواهد ستاره های باشگاه های بزرگ را سرقت کند . اما آنها موفق نشده اند و نتیجه هم برای همه مشخص است . آنها توانستند ابراهیموویچ یا تیاگو سیلوا را خریداری کنند . بارسلونا هم برای خرید 3 بازیکن پاری سن ژرمن مثل تیاگو سیلوا , مارکینیوس و حالا مارکو وراتی تلاش کرده است . دو سطح باشگاه داریم . تاتنهام , گلادباخ , لیورپول , میلان , موناکو , اینتر و سویا در سطح دوم قرار میگیرند . این باشگاه ها با وجود سرمایه گذاری بزرگ اما نتیجه قابل توجهی نمیگیرند .  پاری سن ژرمن مانند منچسترسیتی خرج زیادی برای خرید بازیکن میکند . تنها راه آنها همین است . آنها فکر میکنند که هرچه کیف پول بزرگ تر باشد باشگاه بزرگ تر است . به همین دلیل آنها فکر میکنند میتوانند از خروج وراتی جلوگیری کنند !

 

با توجه به توضیحات روزنامه نگار اسپورت اینطور برداشت میشود که خواسته بازیکنان مهم تر از تصمیمات مدیران است . اگر بازیکنی بخواهد بماند هیچ باشگاهی قادر به خرید آن بازیکن نیست اما اگر بازیکنی بخواهد جدا شود هیچ مدیری نمیتواند از خروج آن بازیکن جلوگیری کند !

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.