پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه: بارسلونا برای خرید پائولینیو چند روز فرصت دارد؟

کد خبر : 68084  |  زمان ارسال : دوشنبه 26 تیر 1396
گول پنجره نقل و انتقالات چین را نخورید !

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، ممکن است که پنجره نقل و انتقالات چین بسته شده باشد اما برای خرید بازیکنان است نه فروش آن ها و از این رو گول پنجره نقل و انتقالات چین را نخورید.

 

وضعیت نقل و انتقالات چین در حال حاضر به گونه ای است که به تیم ها اجازه خروج بازیکنانشان را به تیم های اروپایی می دهد به صورتی که بارسلونا می تواند تا 31 آگوست برای پائولینیو اجازه خروج را از باشگاه گوانگژو بگیرد.

 

طبق گزارش موندو دیپورتیوو، مذاکرات بر سر جذب پائولینیو همچنان ادامه دارد چون مدیر برنامه پائولینیو نیز در حال حاضر در چین حضور دارد تا با مدیران این باشگاه صحبت کند. پائولینیو نیز فرصت کم پنجره نقل و انتقالات چین را که سه روز قبل و در جمعه بسته شد را صرفا بخاطر باشگاه گوانگژو برای یافتن بازیکنی برای جانشین کردنش بیان کرده بود.

 

از طرفی گوانگژو درحال حاضر 5 بازیکن غیر چینی دارد که دو بازیکن بیشتر از حد مجاز است ولی بااین حال این باشگاه با انتشار بیانیه ای از عدم فروش پائولینیو در میانه فصل خبر داده و فروش اور ا به پنجره بعدی نقل و انتقالات یعنی انتهای فصل چین و به ژانویه 22018 موکول کرده است.

 

اما در حال حاضر بارسلونا برای خرید مارکو وراتی و پائولینیو که سرنوشت خریدشان ربطی به یکدیگر ندارد مجبور به فروش بازیکنان خود می باشد که از ایوان راکیتیچ و آندره گومز نام برده می شود هرچند که بازیکنان دیگری چون اردا توران و رافینیا نیز در لیست فروش حضور دارند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.