پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسا نیوز 6 ساله شد !

کد خبر : 68207  |  زمان ارسال : پنجشنبه 29 تیر 1396
شش سال پیش در چنین روزی بارسا نیوز متولد شد . شش سال چه زود گذشت !

روز بزرگی برای ماست . بارسا نیوز در میهن بلاگ متولد شد اما حالا سایتی مستقل است . داستان بارسا نیوز برای خودمان هم ناشناخته است . قرار نبود سایتی شویم که 6 سال فعالیت میکند . مثل همه ی وبلاگ های دیگر شروع کردیم بدون تصور هیچ آینده ای . ابتدا تنها اما کم کم هوادارانی کمک کردند تا بارسانیوز این شود . ابتدا نامش وبلاگ هواداران بارسلونا بود اما فقط به خبر اختصاص داشت . این شد که با خرید دامنه ای اسم بارسا نیوز روی آن گذاشتیم . این است که میگویم ناشناخته . حتی نام هم مشخص نبود !

 

امروز بارسا نیوز تبدیل به یکی از بزرگترین سایت های ایران شده است . افتخار میکنیم . افتخار به حمایتی که طی تمام این سال ها از ما کرده اید . شما هواداران حمایت کردید . در تمام این سال ها و امروز شش سال گذشت .

 

وقتی به تمام این سال هایی که گذشت فکر میکنم یک چیز دلیل دیدن امروز است . فرق داریم . منظورم نویسندگان سایت نیستند . شما هستید . شما مخاطبان بارسا نیوز همیشه در همه این سال ها صبور بودید . یادتان هست برای سایت شدن نظرسنجی کردیم . بارسا نیوز نظر شماست  !

 

آرشیوی
 بارسا نیوز در سال 2012

 

در یک سالی که گذشت ما در کنار شما شاهد تغییرات زیادی بودیم . بخش های زیادی طراحی و اضافه شد . هنوز هم در حال طراحی هستیم . امکانات خوبی به زودی اضافه میشود .


در روزهای اخیر بخش های نقل و انتقالات , تقویم , تاریخچه , ام اس ان و بازیکنان ( لینکها در منو هست ) یا رونمایی و یا تغییرات زیادی کردند . نظر شما در مورد این بخش ها چیست ؟


دوست دارید چه امکاناتی به سایت و یا برای اعضا اضافه شود ؟

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.