پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

افشاگری دنی آلوز در مورد کارهای پشت پرده نیمار !

کد خبر : 68953  |  زمان ارسال : یکشنبه 15 مرداد 1396
دنی آلوز همه را متعجب کرد

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش های موندو دیپورتیوو و مترو، دنی آلوز مدافع برزیلی سابق بارسلونا که در این تابستان قبل از نیمار به پاری سن ژرمن فرانسه پیوست، راز بزرگی را برملا کرد و اعلام نمود که نیمار او را برای پیوستن به پاریس متقاعد کرده است.

 

دنی آلوز پس از بازی هفته نخست لیگ 1 فرانسه در غیبت نیمار بیان کرد که ماجرا آن طوری نیست که همه مردم فکر می کنند چون نیمار او را متقاعد کرده و در این خصوص گفت:

برخلاف آنچه که مردم فکر می کنند من از نیمار سپاسگذار هستم چون او کسی بود که من را متقاعد کرد تا به پاری سن ژرمن بیایم. من هیچ ارتباطی در ورود او به پی اس جی نداشتم و تنها توصیه من با آن پیغام این بود که به او بگویم شاد باشد. او من را متقاعد کرد چون خودش هم می خواست به اینجا بیاید پس اگر من را متقاعد کرده به این معنی است که اومی خواست به اینجا بیاید. این نقل و انتقالات طبیعی است درست مثل زمانی که بارسلونا بازیکنان سایر تیم ها را می گیرد. نه نیمار و نه من برای پول به پاریس نیامدیم و به دنبال چالش های جدید هستیم. 

داشتن دوستان بزرگم در کنار خودم برایم لذت بخش است و ما سعی خواهیم کرد تا او را خوشحال کنیم. من هیچ ارتباطی برای انتقال با او نداشتم چون او دیگر آن پسر جوانی نبود که به بارسلونا آمده بود. در آن زمان بله من به او کمک کردم تا تصمیم بگیرد و به او توصیه کردم که به بارسلونا بیاید اما نه اکنون در پاریس و عملا هیچ کاری نکرده ام.

 

بنابراین دنی آلوز گفته نیمار را درخصوص اینکه چند روز قبل تصمیم نهایی را گرفته نقض می کند و مشخص می کند که نیمار طبق گزارش اسکای اسپورتس از چند هفته قبل تصمیم خود را گرفته است. او من را متقاعد کرد چون خودش هم می خواست به اینجا بیاید پس اگر من را متقاعد کرده به این معنی است که اومی خواست به اینجا بیاید.

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.