پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

طرح تاکتیکی ارنستو والورده !

کد خبر : 69691  |  زمان ارسال : چهارشنبه 1 شهریور 1396
4 سیستم در 3 بازی . شگفت انگیز است !

اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش مارکا , ارنستو والورده به دنبال فرمول است تا بتواند با بارسلونا یک کار خوب ارائه دهد . در دو بازی اول برابر رئال مادرید موفق نشد . راه حل های سرمربی جدید برابر سیستم زیدان پاسخ نداد و رئال مادرید در دو بازی رفت و برگشت به راحتی پیروز شدند .

 

 

در 3 بازی انجام شده رسمی توسط والورده با بارسلونا این سرمربی 4 سیستم را آزمایش کرده است . 4-3-3 که سیستم معمولی بارسلوناست در بازی رفت برابر رئال مادرید جواب نداد . سیستم 3-5-2 نیز فایده نداشت و سیستم 4-4-2 در نیمه دوم بازی برگشت سوپرکاپ نیز مشکلاتی داشت . همه اینها باعث شد تا والورده برابر رئال بتیس متقاعد شود که از سیستم 4-2-3-1 استفاده کند و اولین پیروزی بارسلونا به این ترتیب بدست آمد .

 

بدون شک بهترین بازی والورده برابر بتیس بود . نوآوری در طراحی یکی دیگر از عوامل کلیدی بود . یکی دیگر از نکات این بازی فشار زیاد به بتیس در طول مسابقه بود . دلوفئو , روبرتو و آلکاسر نقش تعیین کننده ای داشتند به طوری که رقیب در گرفتن توپ با مشکلات زیادی مواجه شد .

 

 

استفاده از مسی در این مسابقه به عنوان شماره 9 کاذب شگفت انگیز اما موثر بود چون به او اجازه داد که حرکت کند و مدافعات بتیس در اطراف او مانند مهره های شطرنج بودند .

 

آنچه میتوانیم از روزهای اول والورده بیاموزیم این است که او از کار با سیستم خسته نمیشود و به جای تکرار یک سیستم در تعداد زیادی بازی , او حتی میتواند سیستم را در طول یک مسابقه نیز تغییر دهد .

 

بارسلونا روز دوشنبه با 2 گل برابر بتیس پیروز شد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.