پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پروفایل : عثمان دمبله بازیکنی 20 ساله با آینده ای طلایی !

کد خبر : 69821  |  زمان ارسال : شنبه 4 شهریور 1396
وب سایت رسمی بارسلونا اقدام به انتشار پروفایل عثمان دمبله کرده است !

اختصاصی بارسا نیوز - عثمان دمبله در 15 می 1997 در ورنون فرانسه به دنیا آمد. وی از همان نوجوانی، یکی از جوان ترین ستاره های اروپا شناخته می شد. این مهاجم در شرایطی در سن 20 سالگی به بارسلونا پیوست که ارزش وی در فرانسه و آلمان شناخته شده است و در آلمان هواداران به دلیل مبهوت توانایی عالی و شگفت انگیز او بودند.

 

این مهاجم زمانی که تنها 13 سال سن داشت، توسط استعداد یاب های تیم رن شناسایی شد و بعد از 4 سال در آکادمی برتون شهرت پیدا کرد و به تیم جوانان کشورش دعوت شد.

 

در نوامبر 2014، زمانی که تنها 17 سال سن داشت، اولین بازی خود در لیگ 1 فرانسه را مقابل تیم آنژه انجام داد و پس از دو هفته مقابل تیم بوردو اولین گلش را به ثمر رساند.

 

اجتناب ناپذیر است که زمانی که تیمی بزرگتر بازیکنی را بخواهد، وی به آن باشگاه برود و آن تیم بوروسیا دورتموند بود که در تابستان 2016 او را خریداری کرد.

 

او پس از مدت کوتاهی به زندگی در سیگنال آیدونا پارک عادت کرد و در طول یک فصل، 10 گل به ثمر رساند و 20 پاس گل نیز به هم تیمی هایش داد.

 

او در دورتموند  نقشی مرکزی ایفا می کرد و در لیگ قهرمانان فصل گذشته توانست تیم اش را تا یک چهارم نهایی نیز برساند و DFB Pokal (جام حذفی آلمان) را نیز کسب کند.

 

او انتظارات را برآورده کرد و گویی اینکه ستاره ای جدید در حال درخشیدن در آسمان فوتبال بود.

 

اثرات چشمگیر دمبله بر دورتموند

توانایی دریبل فوق العاده او، باعث شده بود که همه در ورزشگاه او را تحسین کنند. او سرعت بالایی دارد و هم چنین ریسک پذیر نیز هست. هم چنین رشد و پیشرفت او باعث شده است که مدافعان حریف چه در تیم باشگاهی و چه در تیم ملی، در مواجهه با او به مشکل برخورند. بدین ترتیب کم کم در ذهن القا می شود که به ثمر رساندن گل در ذات اوست.

 

او می تواند با هر دو پایش به خوبی بازی کند و با خوشحالی از هر دو جهت زمین در حملات تیم نفوذ کند.

 

آمار خیره کننده او باعث شده است که سن کم او به چشم نیاید. به طوری که تنها در دو قصل که به طور حرفه ای فوتبال را آغاز کرده است، در 78 بازی 22 گل به ثمر رسانده و 25 پاس گل داده است.

 

هم چنین او هفت بازی ملی زیر نظر دیدیه دشان انجام داده است ک اولین گلش را برای فرانسه، امسال در بازی دوستانه با انگلستان به ثمر رسانده است.

 

آمدن او به بارسلونا نقطه اوج پیشرفت وی و رسیدن به مرحله بهترین شدن بود. بهترین نکته از تمام نکات این است که او بازی کردن او در بوندسلیگا در فصل 2016/17 ، اولین فصل بازی او بود و در این فصل تازه کار محسوب می شد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.