پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تابستان آینده؛ نمایندگان کوتینیو پشت تیتر های مطبوعات کاتالونیایی !

کد خبر : 69875  |  زمان ارسال : یکشنبه 5 شهریور 1396
لیورپول هیچ گزینه ای برای فروش کوتینیو درنظر نگرفته است.

اختصاصی بارسانیوز – پس از ادعاهای اسپورت و موندو دیپورتیوو و رسانه های کاتالونیایی نظیر رادیو راک وان و سایر منابع درخصوص نزدیک بودن انتقال کوتینیو، پس از رد انتقال توسط میرورt گیلم بالاگ نیز رسانه های کاتالونیایی را متهم به دروغ برای فروش بیشتر کرد.

 

گیلم بالاگ در واکنش به خبرهای منتشر شده از توافق کوتینیو اعلام کرد:

لیورپول کوتینیو را نمی فروشد و این دقیقا همان پیامی است که باشگاه پس از درخواست خروج کوتینیو به او داد و با رد کردن سه پیشنهاد بارسلونا به او نشان داد و انتظار می رود که روی پیشنهاد چهارم بارسلونا نیز همان ماجرای قبلی با رد شدن پیشنهادها در کمتر از یک ساعت رخ دهد. کوتینیو همچنان فروشی نیست.

 

لیورپول هیچ ارتباطی با مدیران بارسلونا نداشته و جلسه ای نیز برگزار نشده و هرگز روی کوتینیو قیمت نگذاشته اند و یا اینکه درخواست پول بیشتری از بارسلونا کنند که بارسلونا نیز پول بیشتری را پیشنهاد دهد و در هیچ مرحله ای در خروج لیورپول برای کوتینیو باز نشده است. مسئله پول نیست چون حالا دیگر باشگاه های لیگ جزیره نیازی به پول بابت درآمد بالایشان ندارند (اشاره به درآمد پخش بازی ها)

 

لیورپول می داند که با پول حاصل از فروش کوتینیو باید برای جانشین او مبلغ بالاتر از ارزش بازیکنان مدنظر را پرداخت کند و همچنین گروه مالکان امریکایی تیم نیز پس از فروخته شدن برخی از ستاره های بزرگ تیم چون آلونسو، تورس، ماسکرانو و سوارز دیگر تمایلی به فروش برای تضعیف تیم ندارند چون هزینه زیادی برای بازسازی لیورپول کرده اند.

 

باشگاه لیورپول از شنیدن هرگونه درخواست خروج اجتناب می کند و احتمالا پیشبنی خروج برای سال آینده است و از طرفی درحال حاضر زمان اجازه خروج دادن به ستاره ای کلیدی نیست آن هم تیمی که در چند تورنومنت مثل لیگ قهرمانان حضور دارد.

 

کلوپ می داند که کوتیینو برای چند هفته ابتدایی کوتینیوی سابق نخواهد بود درست به مانند سوارز که یکسال به تعویق افتاد ولی نتیجه اش چه شد؟ سوارز در همان فصل بهترین فصل و لذت بخش ترین فصل خود را سپری کرد.

 

اخبار رسانه های کاتالونیایی؟

نمایندگان کوتینیو همچنان به تلاش و اعمال فشار خود از طریق رسانه های کاتالونیایی ادامه می دهند و این رسانه ها با اعلام منابع شخصی برای فروش به اخبار امکان پذیر بودن انتقال و خوش بینانه بودن مدیران بارسلونا ادامه خواهند داد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.