پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونا تماس گرفت ؛ سرعت گرفتن روند جذب لمار !

کد خبر : 70014  |  زمان ارسال : چهارشنبه 8 شهریور 1396
ورود کامل بارسلونا به مسیر جایگزینی کوتینیو

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، هرچه به ساعات پایانی نقل و انتقالات تابستانی نزدیک می شویم روند مذاکرات سرعت می گیرد و پس از ناامیدی مدیران بارسلونا در جذب کوتینیو در طی ساعات اخیر آبی اناری ها برای جذب توماس لمار با موناکو تماس گرفته اند.

 

طبق گزارش، پس از ناامیدی در جذب کوتینیو، مدیران بارسلونا تلاش برای جذب دیبالا یا لمار را در دستور کار قرار دادند که لمار هم از نظر اقتصادی و هم پیچیدگی کمتر روند مذاکرات برای مدیران بارسلونا در دسترس تر از دیبالا است.

 

طبق گزارش، بارسلونا برای جذب لمار با لیورپولی در رقابت است که قصد داشتند کوتینیو را از این تیم به خدمت بگیرند و بارسلونا به صورت کامل وارد معامله لمار با کناره گیری از کوتینیو شده است و قصد دارد تا با هایجک کردن لمار، لیورپول را از رقابت کنار بزند.

 

طبق گزارش گیلم بالاگ نیز تلاش لیورپول برای جذب لمار ارتباطی به فروش کوتینیو و جایگزینی او ندارد.

 

لمار که دو فصل خوب را در موناکو سپری کرده هزینه اش در وب سایت ترانسفر مارکت 24 میلیون یورو برآورد شده که به دلیل علاقه مندی چند تیم بزرگ در حال حاضر هزینه بالایی برای هر تیمی خواهد داشت به ویزه آنکه موناکو پیشنهاد نخست لیورپول را رد کرده است.

 

طبق گزارش اسپورت، بارسلونا در ساعات اخیر هم با لمار و ایجنتش و هم باشگاه موناکو برای خرید لمار تماس گرفته که پاسخ هر دو مثبت بوده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.